اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج دیدار‌های دوستانه دیروز


تیم ملی فوتبال انگلیس پس از 23 سال موفق شد برزیل را در دیدار دوستانه با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. آلمان هم موفق شد با همین نتیجه میزبانش فرانسه را از پیش رو بردارد.

ایسنا: چهارشنبه جهان فوتبال شاهد دیدار‌های دوستانه زیادی بود و تیم ها آمادگی خود را برای مسابقات رسمی و سرنوشت‌ساز محک زدند.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم ملی فوتبال انگلیس با نتیجه‌ دو بر یک از سد برزیل گذشت و پس از 23 سال سرانجام طعم پیروزی را برابر سلسائو چشید.

در این دیدار که در ورزشگاه ومبلی برگزار شد وین رونی در دقیقه 26 و فرانک لمپارد در دقیقه 60 برای انگلیس گلزنی کردند. تک گل برزیل را هم فرد در دقیقه 48 به ثمر رساند. البته رونالد ینیویک ضربه پنالتی را در دقیقه 19 از دست داد.

در یکی دیگر از دیدار‌های حساس آلمان که برای رویارویی با فرانسه به این کشور سفر کرده بود در حالی‌که تا پایان نیمه اول با یک گل عقب بود با دو گلی که مولر در دقیقه 51 و سامی خدیرا در دقیقه 74 به ثمر رساندند به پیروزی رسید.

اسپانیا قهرمان جام جهانی و یورو 2008 کار راحتی برابر اروگوئه داشت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

در این دیدار که در دوحه قطر برگزار شد، سسک فابرگاس (16) و پدرو رودریگز در دقایق 51 و 74 برای لاروخا گلزنی کردند. تک گل اروگوئه را هم رودریگز در دقیقه 32 به ثمر رساند.

اما هلند در حالی‌که تا آخرین دقیقه نیمه دوم با یک گل برابر ایتالیا پیش بود با گل ثانیه‌های پایانی وراتی نتوانست پیروز از بازی خارج شود و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آرژانتین که برای دیدار با سوئد به این کشور سفر کرده بود، موفق شد با نتیجه‌ی 3 بر دو به پیروزی رسد. گل‌های آلبی سلسته را لوستیگ( دقیقه 3 گل به خوری)، سرخیو آگرو (19) و گونسالو هیگوآین (23) به ثمر رساندند.

اما کره جنوبی هم گروه ایران در انتخابی جام جهانی متحمل شکست سنگینی برابر میهمانش کرواسی شد و با چهار گل بازی را واگذار کرد. تیم ملی پرتغال هم که در خانه از اکوادور پذیرایی کرد با نتیجه دور از انتظار 3 بر دو تن به شکست داد. گل نخست پرتغال را کریستیانو رونالدو در دقیقه 23 به ثمر رساند.

نتایج دیگر بازی‌ها

ژاپن 3-لتونی صفر

هند 2- فلسطین 4

تانزانیا 1- کامرون صفر

کنیا 3- لیبی صفر

آذربایجان یک - لیختنشتاین صفر

رواندا 2- اوگاندا 2

مولداوی یک - قزاقستان 3

قبرس یک - صربستان 3

مجارستان یک - بلاروس یک

نروژ صفر - اوکراین 2

شیلی 2 - مصر یک

اسلوونی صفر - بوسنی 3

آلبانی یک- گرجستان 2

ترکیه صفر - چک 2

مالت صفر- ایرلند شمالی صفر

مقدونی 3- دانمارک صفر

یونان صفر - سوئیس صفر

ایسلند صفر - روسیه 2

ولز 2- اتریش یک

ایرلند 2- لهستان صفر

اسکاتلند یک - استونی صفر

رومانی 3- استرالیا 2

بلژیک 2- اسلواکی یک

بامداد پنج‌شنبه

پرتغال 2- اکوادور 3

پاراگوئه 3- السالوادور صفر

بولیوی 2- هائیتی یک

ترینیدادوتوباگو صفر - پرو2

گواتمالا صفر - کلمبیا 4


ویدیو مرتبط :
دیدار دوستانه = جنگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج دیدار های دوستانه فوتبال دراروپا


بازی‌های دوستانه ملی در اروپا با شکست انگلیس و توقف ایتالیا برابر آلمان پیگیری شد.

ایسنا: بازی‌های دوستانه ملی در اروپا با شکست انگلیس و توقف ایتالیا برابر آلمان پیگیری شد.

همزمان با بازی‌های انتخابی جام جهانی در اروپا، رقابت‌های دوستانه ملی در سراسر جهان پیگیری شد.

انگلیس با هدایت روی هاجسون در خانه به دیدار شیلی رفت که این دیدار در پایان با دو گل به سود شیلی به پایان رسید. پیش از این دیدار از فرانک لمپارد هافبک انگلیس به خاطر انجام 103 بازی ملی تقدیر شد . سر جف هورست از بزرگان فوتبال انگلیس به استقبال لمپارد رفت و این بازیکن "کلاه طلایی" را قبل از مسابقه از دستان پدرش دریافت کرد. البته این دیدار برای لمپارد خوش یمن نبود و این بازی در نهایت با شکست انگلیس به پایان رسید. آلکسیس سانچس هر دو گل این دیدار را به ثمر رساند.

ایتالیا و آلمان در دیگر دیدار مهم در سن سیرو به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار ابتدا مت هوملس مدافع پیش تاخته آلمان، مهمان را پیش انداخت اما در ادامه ایگناسیو آباته موفق شد گل تساوی را را به ثمر برساند تا این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

تابلو نتایج

کره جنوبی 2 – سوئیس یک

انگلیس صفر- شیلی دو

ایتالیا یک – آلمان یک

چک 2 – کانادا صفر

روسیه یک – صربستان یک

ترکیه یک – ایرلند شمالی صفر

دانمارک 2 – نروژ یک

ایرلند 3 – لتونی صفر

اسکاتلند صفر - امریکا صفر