اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج دیدارهای هفته شانزدهم بوندس لیگا


تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی رسید.

ورزش سه: از هفته شانزدهم بوندس‌لیگا آلمان، پنج دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ صدرنشین فعلی لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود آلیانس آرنا میزبان هامبورگ بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود باواریایی‌ها به پایان رسید. مانژوکیچ در دقیقه 42 و گوتسه 52 برای بایرن گلزنی کردند و لاسوگا در دقیقه 87 تک گل هامبورگ را به ثمر رساند. بایرن با این برد 44 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

همچنین بورسیا دورتموند در خانه هوفن‌هایم به میدان رفت که این مسابقه با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت. شیپلاک در دقیقه 17 و ولاند 37 برای میزبان گل زدند و گل‌های دورتموند توسط اوبامیانگ 44 و پیشک 67 به ثمر رسید. دورتموند با این تساوی 32 امتیازی شد و فاصله‌اش با بایرن صدرنشیت به 12 امتیاز رسید.

در دیدار دیگر تیم فوتبال آگسبورگ میزبان اینتراخت برانشوایگی بود که دانیل داوری دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد. این دیدار با نتیحه 4 بر یک به سود آگسبورگ به پایان رسید تا برانشوایگ با 8 امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند. دانیل داوری در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

هانوفر 3 نورنبرگ 3

ماینس 0 مونشن‌گلادباخ


ویدیو مرتبط :
گل به خودی های هفته اول بوندس لیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس/ نتایج دیدارهای هفته بیستم بوندس لیگا



اخبار,لیگ برتر انگلیس,تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند

 

اخبار ورزشی - نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس

تیم فوتبال چلسی به صدر جدول لیگ برتر انگلیس تکیه زد.

در ادامه رقابت‌ها از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، شش دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه خانگی خود استمفورد بریج با نتیجه 3 بر صفر از سد نیوکاسل گذشت و با توجه به شکست سنگین امروز آرسنال مقابل لیورپول و توقف منچستر سیتی، با 56 امتیاز صدرنشین جدید لیگ برتر انگلیس لقب گرفت. هازارد در این دیدار برای چلسی هت‌تریک کرد و در دقایق 27، 34 و 63 (پنالتی) برای آبی‌های لندن گلزنی کرد.

در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال منچستر سیتی در خانه نوریچ سیتی به تساوی بدون گل رضایت داد تا فرصت صدرنشینی دوباره را از دست بدهد. شاگردان پیگرینی با این تساوی 54 امتیازی شدند و به رده سوم جدول سقوط کردند.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:
استون ویلا 0 وستهام 2
کریستال پالاس 3 وست برومویچ 1
ساوتهمپتون 2 استوک سیتی 2
ساندرلند 0 هال‌سیتی 2

 

-----------------------

 

نتایج دیدارهای هفته بیستم بوندس لیگا

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

از هفته بیستم بوندس لیگا آلمان، پنج دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه نورنبرگ به پیروزی 2 بر صفر رسید تا با 56 امتیاز ضمن حفظ صدرنشینی فاصله 13 امتیازی خود با تیم دوم جدول را حفظ کند. مانژوکیچ در دقیقه 18 و فیلیپ لام 49 برای باواریایی‌ها در این دیدار گلزنی کردند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال بروسیا دورتموند که در رده سوم جدول جای دارد در خانه وردربرمن به پیروزی پرگل 5 بر یک دست یافت. لواندوفسکی در دقایق 26 و 85 ، میختاریان 41 و 62 و فردریش 48 برای دورتموند گلزنی کردند. تک گل میزبان را نیز آیچیچک در دقیقه 89 به ثمر رساند. دورتموند با این برد پرگل 39 امتیازی شد و جایگاه سوم خود را تثبیت کرد.

همچنین اینتراخت برانشوایگ با حضور دانیل داوری دروازه‌بان ایرانی‌اش در خانه اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا با 12 امتیاز همچنان در قعر جدول باقی بماند. فرانکفورت نیز با این برد 21 امتیازی شد.

در دو دیدار دیگر نتایج زیر رقم خورد:
ولفسبورگ 3 ماینس 0
فرایبورگ 1 هوفن‌هایم

اسپانیا لالیگا
والنسیا    5 - 0    بتیس
اخبار ورزشی - ورزش 3