اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج دوره‌های پودمانی دانشگاه علمی كاربردی اعلام شد



نتایج دوره‌های پودمانی دانشگاه علمی كاربردی اعلام شد

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی كدرشته‌محل‌های متمركز و همچنین معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت كدرشته محل‌های نیمه متمركز آزمون مقطع كارشناسی ناپیوسته دوره‌های پودمانی دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی سال 1391 اعلام شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بر اساس ضوابط مربوط به گزینش متمركز هریك از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف آزمون مقطع كارشناسی ناپیوسته دوره‌های پودمانی دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی سال 1391، از بین داوطلبانی كه حدنصاب نمره علمی لازم را احراز كرده‌اند، بر اساس اولویت كدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست كلیه پذیرفته‌شدگان در هر كدرشته محل استخراج شده است.

كلیه پذیرفته‌شدگان كدرشته محل‌های متمركز لازم است در یكی از روزهای 27 تا 30 شهریور با در دست داشتن مدارك و با توجه به كدرشته محل قبولی، یه نشانی تعیین شده در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های مذكور به مراكز آموزشی ذیربط مراجعه نمایند.

 

بر اساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمركز برای رشته‌هایی كه نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، لازم است برای شركت در مراحل مذكور در یكی از روزهای 2 تا 4 مرداد با در دست داشتن مدارك به مركز آموزشی ذیربط به نشانی تعیین شده مراجعه نمایند.

 

بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مصاحبه یا آزمون عملی به منزله، انصراف قطعی از گزینش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد. ضمنا به اطلاع معرفی شدگان رشته‌های نیمه‌متمركز می‌رساند كه پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه و یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjcsh.orgمنتشر خواهد شد.

 

همچنین تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصویر كارت ملی و اصل آن جهت مطابقت، اصل مدرك فوق دیپلم یا كاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، وزارت بهداشت و یا آموزشكده‌های فنی و حرفه‌ای (دانشگاه فنی حرفه‌ای) و یك برگ تصویر آن، شش قطعه عكس، گواهی اشتغال به كار یا امضاء و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حكم كارگزینی یا قرارداد معتبر انجام كار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل) و مدركی كه وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را مشخص كند از مدارك لازم برای ثبت‌نام است./ایسنا


ویدیو مرتبط :
اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 97

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای دانشگاه جامع علمی كاربردی



 

 

 

نتایج آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای دانشگاه جامع علمی كاربردی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، نتایج آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای دانشگاه جامع علمی كاربردی بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده می باشد.

لازم به ذکر است آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای دانشگاه جامع علمی كاربردی روز جمعه 27 آبان ماه در سراسركشور برگزار شد..../عصرایران