اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد اعلام شد



اخبار,اخبار دانشگاه,دانشگاه آزاد

نتایج آزمون Ept اردیبهشت ماه بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار گرفت.

به گزارش  ایسنا، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر گفت: نتایج آزمون Ept اردیبهشت ماه بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی English.iau.ac.ir قرار گرفته است.لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در خصوص دریافت جزئیات این اعلام نتیجه گفت: داوطلبان می توانند از ساعت 15:00 امروز دوشنبه 28 اردیبهشت از طریق تماس با شماره 4743 و انتخاب گزینه 4 از نمره خود مطلع شوند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر آزمون Ept در تهران- اصفهان- اهواز- شیراز- تبریز- مشهد برگزار

می شود و این امید وجود دارد که در آینده نزدیک در شهرهای دیگری از کشور بتوانیم این آزمون را برگزار کنیم.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که داوطلبان آزمون چگونه می توانند سطح علمی خود را بهبود بخشند گفت: مرکز استاندارد آزمون های زبان جهت آمادگی داوطلبان، کلاس های آموزشی برگزار می کند که داوطلبان در صورت نیاز می توانند جهت تقویت زبان خود در این کلاس ها شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، علاقه مندان جهت شرکت در این کلاس ها می بایست به آدرس: خیابان حافظ، انتهای پل دوم، روبه روی تالار بورس، ساختمان فرهیختگان، پلاک 303 مراجعه و یا با شماره تماس های 66348862- 66348856 تماس حاصل کنند.

 اخبار دانشگاه  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
آزمون EPT , آزمون زبان دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج ظرفیت تکمیلی آزمون ارشد دانشگاه آزاد



 

 

 

آزمون ارشد دانشگاه آزاد

 

 

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 89 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، کارنامه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 89 این دانشگاه از ساعت 18 امروز در پایگاه اینترنتی اعلام نتایج به نشانی www.azmoon.com قابل مشاهده است.

داوطلبان می‏توانند با مراجعه به این پایگاه با ارائه مشخصات داوطلبی، کارنامه خود را مشاهده کنند.

پذیرفته شدگان این مرحله می‏توانند چهارشنبه و پنج شنبه چهارم و پنجم اسفند جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند..../تحلیل:عصرایران