اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی اعلام شد



اخبار ,اخبار دانشگاه ,آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی

اخبار دانشگاه - نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی اعلام شد

نتایج نهایی سی و یکمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اعلام شد.

در این آزمون 706 داوطلب در چهارم اردیبهشت ماه 93 با هم به رقابت پرداختند که از میان آنها 509 نفر مرد و 197 نفر زن بودند. این افراد در 25 رشته فوق تخصصی در آزمون به صورت متمرکز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آزمون کتبی خود را انجام دادند.

 

ظرفیت نهایی پذیرش 369 نفر بوده است که بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی داوطلبانی که مورد پذیرش قرار نگرفته اند در صورت نیاز دانشگاهها تا سقف ظرفیت نهایی در مرحله تکمیل ظرفیت با رعایت سایر مقررات پذیرش شرکت داده خواهند شد.

 

نحوه چگونگی این مرحله از طریق سایت اینتنرنتی www.sanjeshp.ir در اواخر مهرماه (در صورت نیاز) اعلام خواهد شد. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد



نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی

نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی خبر داد و گفت: نتایج نهایی پذیرش در چهلمین دوره دستیاری امروز 28 تیرماه اعلام شد.

 دکتر غلامرضا حسن زاده در گفتگو با مهر افزود: نتایج نهایی این دوره از پذیرش دستیاری پزشکی بالینی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است.
 وی اضافه کرد: در این دوره از پذیرش 2 هزار و 400 نفر پذیرفته شدند و 100 نفر نیز در ظرفیت مازاد پذیرفته خواهند شد.

 به گزارش مهر، چهلمین دوره آزمون دستیاری پزشکی بالینی 5 اردیبهشت ماه 92 با جضور بیش از 15 هزار داوطلب برگزار شد و پس از اعلام کارنامه، افراد مجاز به انتخاب رشته 100 کد رشته انتخابی را انتخاب کردند./مهر