اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج آرای مجلس به وزیر پیشنهادی روحانی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه محمود گودرزی را بر کرسی وزارت ورزش و جوانان نشاندند.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه محمود گودرزی را بر کرسی وزارت ورزش و جوانان نشاندند.

نمایندگان با199 رای موافق،‌44مخالف و 24 رای ممتنع از مجموع 267 نماینده حاضر به محمود گودرزی برای تصدی به وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد دادند.

در جلسه علنی صبح امروز حسن روحانی رییس جمهور در سخنانی از چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دفاع کرد و پس از آن فتح‌الله حسینی،‌قسیم عثمانی، سیدمهدی موسوی‌نژاد و حسین گروسی به عنوان و همچنین علی ایرانپور و کریمی قدوسی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سخنرانی کردند.

محمود گودرزی نیز از برنامه‌های خود برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در جلسه علنی امروز دفاع کرد نهایتا نمایندگان به چهارمین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارتخانه ورزش و جوانان رای اعتماد دادند و بعد از گذشت سه ماه از آغاز دولت تکلیف کرسی وزارت ورزش و جوانان را در دولت مشخص کردند.

پیش از این مسعود سلطانی‌فر، سیدرضا صالحی امیری‌ و نصرالله سجادی به عنوان وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشده بودند.


ویدیو مرتبط :
آرای نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج آرای مجلس به 3 وزیر پیشنهادی روحانی


در جلسه بررسی رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی دولت، رضا فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و رضا فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فن آوری توانستند رای اعتماد مجلس را به دست آورند و وزارت ورزش همچنان بی وزیر ماند.

خبرگزاری مهر: در جلسه بررسی رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی دولت، رضا فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و رضا فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فن آوری توانستند رای اعتماد مجلس را به دست آورند و وزارت ورزش همچنان بی وزیر ماند.

 در جلسه بررسی رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی امروز مجلس شورای اسلامی، فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با 185 رای موافق وزیر آموزش و پرورش کابینه یازدهم شد . وی از مجموع 262 رای 185 رای موافق 57 رای مخالف و 24 رای ممتنع کسب کرد.

فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری نیز با 159 رای موافق 70 مخالف و 32 رای ممتع توانست رای اعتماد لازم را کسب کند.

صالحی امیری از مجموع 261 رای با 107 رای موافق 141 رای مخالف و 13 رای ممتنع از راهیابی به کابینه یازدهم بازماند.