اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج آرای انتخابات هیأت رئیسه اعلام شد



اخبار,اخبارسیاسی, رئیس مجلس

علی لاریجانی برای هشتمین سال پیاپی رئیس مجلس شد.

علی لاریجانی با 205 رأی از مجموع 263 رأی مأخوذه در آخرین سال مجلس نهم مجدداً بر کرسی ریاست تکیه زد. روح‌الله حسینیان نماینده گروه پایداری نیز کاندیدای دیگر مجلس بود که فقط 36 رأی را کسب کرد.

 

لاریجانی پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس مجلس با تشکر از نمایندگان، گفت: از اعتماد مجدد شما تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم در انجام وظایف محوله در حوزه کلان و امور مربوط به مردم با حمایت شما گام‌های خوبی بردارم. وی از ابتدای ورود به مجلس از ابتدای دوره هشتم تا سال پایانی دوره نهم، رئیس مجلس بوده است.
 
 اخبار  سیاسی  -  ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
لحظه تاریخی اعلام نتایج آرای رفراندوم جمهوری اسلامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه مشترک چیت‌چیان، نمایندگان استیضاح کننده‌/ اعلام زمان انتخابات هیأت رئیسه جدید مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,انتخابات هیأت رئیسه جدید مجلس


 اخبار سیاسی - جلسه مشترک چیت‌چیان، نمایندگان استیضاح کننده‌

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دوشنبه هفته جاری به منظور توافق بین استیضاح کنندگان و وزیر نیرو جلسه مشترک بین نمایندگان استیضاح کننده، شخص وزیر و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: در هفته جاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان استیضاح کننده با وزیر نیرو برگزار می‌شود که هدف از این برگزاری ایجاد توافق بین استیضاح کنندگان و وزیر است.

وی افزود: این جلسه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه  خرداد برگزار می‌شود.
                                                ...................................


انتخابات هیأت رئیسه جدید مجلس فردا برگزار می‌شود

انتخابات هیأت رئیسه مجلس برای سومین سال فعالیت فردا برگزار می‌شود و سپس وکلای ملت به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌روند.

به گزارش فارس، انتخابات هیأت رئیسه جدید مجلس شورای اسلامی برای سومین سال فعالیت، فردا (یکشنبه) 4 خردادماه در صحن علنی خانه ملت برگزار می‌شود.

نمایندگان مجلس پس از برگزاری این انتخابات و ادامه نشست علنی خانه ملت تا ساعت 10 صبح فردا، سپس به مناسبت سالروز آغاز به کار مجلس، طبق روال هر ساله به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

همچنین وکلای ملت روز دوشنبه 5 خرداد نیز پس از پایان جلسه علنی خانه ملت در ساعت 10، در حرم مطهر امام‌خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور یافته و با آرمان‌های آن امام تجدید بیعت می‌کنند.

حضور بر مزار شهدای هفتم تیر از دیگر برنامه‌های وکلای ملت در روز دوشنبه است.

اخبار سیاسی - فارس