اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتانیاهو دیگر به اوباما امیدی ندارد و برای کمک به پیروزی رامنی در انتخابات آمریکا برنامه‌ریزی می‌کند



نتانیاهو دیگر به اوباما امیدی ندارد و برای کمک به پیروزی رامنی در انتخابات آمریکا برنامه‌ریزی می‌کند

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه الحیات نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای پیروزی نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برنامه ریزی می کند.

ین روزنامه لندنی در پایگاه اینترنتی امروز خود در مقاله ای به قلم جهاد الخازن نوشت: اسرائیل زرادخانه هسته ای دارد اما معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای را امضا نکرده است. اسرائیل یک دولت نژادپرست اشغالگر است که هر روز فلسطینی ها را در خاک خود نابود می کند. تل آویو از آمریکا می خواهد ایران را، درصورت ادامه برنامه هسته ایش، به جنگ تهدید کند. همچنین می کوشد از طریق واشنگتن برای ایران خط قرمز تعیین کند. 

آمریکا، چند هفته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، با باج خواهی شدید اسرائیل مواجه است. اسرائیل از آن می خواهد به باند لابی صهیونیست، نومحافظه کاران و اعضای لیکود کمک کند تنها به اسرائیل وفادار بمانند. بنیامین نتانیاهو، جنایتکار جنگی که در حمله سال 1968 به هواپیماهای غیرنظامی در فرودگاه بیروت شرکت داشته است، به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دستور می دهد به ایران هشدار دهد و این کشور را در صورت متوقف نکردن فعالیت هسته ایش به جنگ تهدید کند. افزون بر این، به کاخ سفید پیشنهاد تعیین خطوط قرمزی را می دهد که اگر ایران آن ها را رعایت نکند، هدف حمله نظامی آمریکا و اسرائیل قرار می گیرد.

نخست وزیر اسرائیل در آینده نزدیک به آمریکا سفر خواهد کرد. به نظر می رسد باراک اوباما قصد ندارد به استقبال او برود؛ زیرا می داند نتانیاهو او را برای اتخاذ موضعی برضد ایران که به نفع کشورش نیست، تحت فشار قرار خواهد داد او همچنین می داند اگر در برابر فشارهای نتانیاهو تسلیم شود، به جایگاهی که مردم به او داده اند، خیانت کرده است و اگر این فشارها را نپذیرد، اسرائیل و رسانه های آمریکایی از آن به عنوان نکته ای در تبلیغات خود برضد اوباما بهره می گیرند./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کاهش در آمد مردم آمریکا موجب پیروزی رامنی در انتخابات خواهد شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برابری شانس پیروزی اوباما و رامنی در انتخابات ریاست جمهوری



بر اساس آخرین نظرسنجی ها ؛

برابری شانس پیروزی اوباما و رامنی در انتخابات ریاست جمهوری

نظرسنجی مشترک شبکه ان بی سی و روزنامه وال استریت ژورنال حاکی است که در فاصله 16 روز تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، باراک اوباما و میت رامنی هر دو 47 درصد آرا پاسخ دهندگان را به خود اختصاص داده اند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این نظرسنجی سرتاسری پس از مناظره دوشنبه هفته گذشته انجام شد. براساس این نظرسنجی، برتری هفت درصدی اوباما در میان رای دهندگان ثبت شده در اواخر ماه سپتامبر کاهش یافته است.

چاک تاد خبرنگار شبکه ان بی سی در برنامه «ملاقات با مطبوعات» گفت: رای 47 درصدی برای یک نامزد خوب است، اما این آمار برای رئیس جمهور در آستانه انتخابات شش نوامبر چندان خوب نیست.دیوید اکسلراد مشاور اوباما در مبارزات انتخاباتی در برنامه شبکه ان بی سی گفت: نظرسنجی‌های انتخاباتی به اصل موضوع نمی‌پردازند.

وی افزود: همیشه پیش‌بینی کرده که رقابت اوباما برای انتخاب مجدد نزدیک خواهد بود. اگر شما به رای گیری اولیه در سرتاسر کشور نگاه کنید، وضعیت ما بسیار قوی و مطلوب است. ما فکر می‌کنیم رای گیری اولیه نسبت به این نظرسنجی‌های عمومی شاخص بهتری است. صریح بگویم این نظرسنجی‌ها به اصل موضوع نمی‌پردازند.

راب پورتمن سناتور جمهوری خواه ایالت اوهایو که به رامنی در آماده شدن برای مناظرات انتخاباتی کمک می‌کند، در برنامه«ملاقات با مطبوعات» گفت: من آنچه را که مشاهده می‌کنم دوست دارم زیرا روند به نفع ما است. این همان نقطه‌ای است که در این مرحله از مبارزات انتخاباتی دوست داشتیم در آن باشیم.

رامنی در نظرسنجی‌های هفته‌های اخیر به اوباما نزدیک شده و این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند هر دو نامزد رقابت تنگاتنگی با هم دارند.

آمریکایی‌ها سر دو راهی مانده‌اند که آیا به اوباما برای حل مشکلات اقتصادی زمان بیشتری بدهند یا یک مدیر اجرایی سابق تجاری را که می‌گوید راه اشتغالزایی را به خوبی می‌داند انتخاب کنند.

نظرسنجی موسسه رویترز و ایپسوس در روز شنبه نشان داد که اوباما تنها با اختلاف یک درصد(46 درصد بر 45 درصد)نسبت به رامنی پیش است. برتری اوباما از روز جمعه، زمانی که با سه درصد نسبت به رامنی پیش بود کاهش یافته است.

پس از مناظره سوم و نهایی ریاست جمهوری در روز دوشنبه، اوباما در تلاش برای غلبه بر رقیب خود اواخر این هفته به ایالت‌های سرنوشت ساز آیووا، کلرادو، نوادا، فلوریدا، ویرجینیا و اوهایو سفر خواهد کرد.نظرسنجی ان بی سی و روزنامه وال استریت ژورنال در روزهای 17 تا 20 اکتبر از 816 رای دهنده احتمالی و 1000 رای دهنده ثبت نام شده انجام شد./باشگاه خبرنگاران