اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتانیاهو: درباره حمله به ایران "وراجی" نکنید!


نتانیاهو با تاکید بر پایان یافتن "وراجی" مقامات اسراییل درباره حمله به ایران گفته است: "این اظهارات بسیار زیانبار است و با قرار دادن اسرائیل در خط مقدم ماجرا، به تحریم ها هم ضربه می زند."

عصر ایران: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر دست راستی اسراییل اخیرا با هشدار به مقامات دولت تل آویو گفته است که این قدر درباره حمله به ایران "وراجی" نکنند.

روزنامه معاریو اسراییل به نقل از برخی مقامات این رژیم که نخواسته اند نامشان فاش شود نوشت که این سخنان را نتانیاهو روز یکشنبه در نشست وزرای حزب لیکود در دولت ائتلافی راست گرای اسراییل مطرح کرده است.
 
بر اساس این گزارش در این نشست، نتانیاهو با تاکید بر پایان یافتن "وراجی" مقامات اسراییل درباره حمله به ایران گفته است: "این اظهارات بسیار زیانبار است و با قرار دادن اسرائیل در خط مقدم ماجرا، به تحریم ها هم ضربه می زند."
 
گفتنی است در هفته گذشته چند مقام سیاسی و نظامی اسراییل در اظهاراتی از ضرورت حمله به ایران برای پایان دادن به آنچه که خطر دست یابی ایران به سلاح هسته ای خوانده اند، شده اند.
 
جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که پاسخی قاطع و کوبنده به هر گونه تجاوز نظامی به حریم خود خواهد داد.


ویدیو مرتبط :
رویترز : لطفا به ایران حمله نکنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فقط به ایران حمله نکنید



 

 

فقط به ایران حمله نکنید

پیشنهادات تسلیحاتی گسترده آمریکا به اسرائیل: فقط به ایران حمله نکنید

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) توانسته است تسلیحات ضد هوایی را با حمایت ایران و سوریه به نوار غزه منتقل کند.براساس گزارش منابع اسرائیلی، این سلاح می تواند بر پرواز هواپیماهای اسرائیلی بر فراز نوار غزه تاثیر بگذارد.

اسرائیل پیشنهادی از آمریکا دریافت کرده است که در مقابل حمله نکردن به ایران، تسهیلات امنیتی و تسلیحاتی گسترده ای را دریافت کند.

سایت خبری صهیونیستی "دبکا" گزارشی را منتشر کرد که براساس آن، آمریکا تسهیلات امنیتی سخاوتمندانه ای را به اسرائیل پیشنهاد داده است تا در مقابل، اسرائیل از حمله نظامی به ایران، خودداری کند.

تسهیلات آمریکا شامل سپر هسته ای این کشور برای اسرائیل، تسلیح نیروی دریایی اسرائیل به  زیردریایی های هسته ای و تجهیز نیروی هوایی اسرائیل به پیشرفته ترین جنگنده های موجود در جهان می شود.

این گزارش ادامه می دهد: بررسی نظرات سران سیاسی و نظامی اسرائیل نشان می دهد که آنها همچنان حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران را در نظر دارند.

منابع آگاه در واشنگتن و قدس به سایت خبری "دبکا" گفته اند: اسرائیل به ویژه پس از راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر، دوباره گزینه حمله نظامی به ایران را احیا کرده و آمریکا نیز به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

به نظر می رسد با وجود تبلیغات گسترده در مطبوعات اسرائیل و آمریکا درباره حمله نظامی به ایران اما رشد توانمندی های نظامی - تسلیحاتی ایران، بزرگ ترین عامل بازدارنده در برابر هر گونه تهدیدی است.

در همین حال اسرائیل گزارشی را منتشر کرد که براساس آن ، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) توانسته است تسلیحات ضد هوایی را با حمایت ایران و سوریه به نوار غزه منتقل کند.

براساس گزارش منابع اسرائیلی، این سلاح می تواند بر پرواز هواپیماهای اسرائیلی بر فراز نوار غزه تاثیر بگذارد..../تحلیل:عصرایران