اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناگفته های 2 سانحه جنون سرعت



اخبار,اخبار حوادث , تصادف

دو تصادف هولناک خودروی لوکس در بزرگراه همت و خیابان شریعتی سومین و چهارمین قربانی خود را هم گرفتند. 

در حالی آمار کشته‌شدگان در هر دو تصادف به پنج نفر افزایش یافته است که هنوز مشخص نیست در تصادف همت  قهرمان اتومبیلرانی ایران پشت فرمان بی.‌ام.‌و کروک بوده یا یکی از همراهانش رانندگی می‌کرد.


این حادثه که تصاویر آن وحشتناک است، ساعت 35 دقیقه بامداد دوشنبه گذشته  در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت روی پل یادگار امام‌(ره) رخ داد که در فیلم دوربین‌های ترافیکی دیده می‌شود خودروی لوکس ابتدا به صورت ناگهانی در لاین کندرو مشاهده شده، سپس با حرکت مارپیچ به سمت چپ حرکت و با برخورد به گاردریل به خودروی پرشیایی اصابت کرده و متوقف شده است.

 

وقتی مأموران پلیس راهور و امدادگران اورژانس و آتش‌نشانی در محل این حادثه حضور یافتند، مشخص شد دو مرد جوان که یکی از آنها «حمیدرضا کمالی» قهرمان اتومبیلرانی ایران در کلاس آزاد بود در دم جان باخته‌اند و دو مرد دیگر نیمه‌جان به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.


سرهنگ «زینی» رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران در‌خصوص اینکه کدام‌یک از سرنشینان خودرو پشت فرمان بوده‌اند و آیا حمیدرضا کمالی راننده بی.‌ام.‌و کروک بود، گفت: «متأسفانه در این حادثه دو سرنشین در صحنه و یکی از زخمی‌ها در بیمارستان جان باختند و تنها بازمانده حادثه در شرایطی قرار ندارد که بتوان از وی بازجویی کرد.»
این مقام پلیسی ادامه داد: «وقتی پلیس به صحنه تصادف رسید، چون هر چهار سرنشین به اطراف پرتاب شده بودند تحقیقات میدانی مشخص نکرد چه کسی پشت فرمان بوده است و منتظریم با بهبودی حال تنها نجات‌ یافته از وی تحقیق کنیم تا جزئیات چگونگی حادثه را به دست آوریم.»


بنابر این گزارش، ساعاتی بعد از این حادثه، یک پورشه زردرنگ که بتازگی پسر قلعه‌نویی آن را فروخته بود، در خیابان شریعتی با جدول و درختان کنار خیابان برخورد کرد که راننده آن دختری به نام «پریوش» 25 ساله بود که در دم جان سپرد و همراهش که مرد جوانی به نام محمد حسین ربانی بود، با وجود انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرورفت.


بنابر این گزارش، کارشناسان تصادف کورس‌های جنون‌آمیز در شب‌های خلوت پایتخت را یک خطر جدی می‌دانند و مدام هشدار می‌دهند جوانان باید مراقب باشند و فریب شرایط خلوتی و تاریکی را نخورده و خود را به سرنوشت‌های تلخ نکشانند.


تأییدیه فدراسیون اتومبیلرانی
سایت فدراسیون اتومبیلرانی در‌خصوص حادثه اتوبان همت نوشت: حمیدرضا کمالی ورزشکار اتومبیلرانی ایران در تصادف در یکی از اتوبان‌های تهران جان خود را از دست داد. حمیدرضا کمالی عضو تیم ملی اتومبیلرانی ایران و سال گذشته در کلاس آزاد قهرمان شده بود.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
سانحه موتورسواری سرعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر و عکس های «جنون سرعت»


فیلم سینمایی "جنون سرعت" (Need for Speed) که قرار است در ماه مارس 2014 اکران شود، فیلمی اکشن است که توسط اسکات واو کارگردانی شده و فیلمنامه آن را جورج گتینز، جان گتینز و جورج نولفی نوشته شده است. کمپانی دریم وورکز پیکچرز آن را تولید کرده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: فیلم سینمایی "جنون سرعت" (Need for Speed) که قرار است در ماه مارس 2014 اکران شود، فیلمی اکشن است که توسط اسکات واو کارگردانی شده و فیلمنامه آن را جورج گتینز، جان گتینز و جورج نولفی نوشته شده است. کمپانی دریم وورکز پیکچرز آن را تولید کرده است.

به گزارش صبح بخیر؛ این فیلم اقتباسی از سری بازی های ویدئویی مشهور Need for Speed ساخته کمپانی Electronic Arts است و نقش اصلی آن را بازیگر محبوب سریال "برکینگ بد" یعنی آرون پل بازی می کند.

داستان در مورد راننده جوانی به نام توبی مارشال است که بخاطر جرمی که مرتکب نشده، مدتی زندان بوده و به تازگی آزاد شده است. او حالا تصمیم می گیرد که در مسابقات صحرایی شرکت کند و انتقام مرگ دوستش پیت را بگیرد.

بازیگران این فیلم عبارتند از: آرون پل، ایموجن پوتز، دامینیک کوپر، رامون رودریگز، کید کودی، رامی مالک، مایکل کیتون، هریسون جیلبرتسون و داکوتا جانسون.