اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناکامی صداوسیما درسانسور کنایه ناطق نوری


ناطق نوری نسبت به انعکاس با تاخیر سخنان در تلویزیون انتقاد کرد و گفت ما وقتی به خانه می‌رسیم، هنوز صحبت‌های ما در حال پخش شدن است!

انتخاب: علی اکبر ناطق نوری در جریان سخنرانی خود در حرم امام خمینی (ره) کنایه‌ای به تلویزیون زد.

ناطق نوری نسبت به انعکاس با تاخیر سخنان در تلویزیون انتقاد کرد و گفت ما وقتی به خانه می‌رسیم، هنوز صحبت‌های ما در حال پخش شدن است!

نکته جالب آنکه عبارت «پخش زنده» که حین سخنرانی ناطق از شبکه دوم سیما روی تصویر درج شده بود، پس از این کنایه حذف شد و تنها عبارت «سخنرانی حجت‌الاسلام ناطق در حرم امام (ره)» دیده می‌شد.

با وجود آنکه سخنرانی حجت‌الاسلام ناطق نوری با تاخیر از تلویزیون پخش می‌شد تا اتفاقاتی اینچنینی سانسور شود اما ظاهرا اشتباه مسئولان سانسور این شبکه، باعث پخش سخنان کنایه‌آمیز رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری شد.


ویدیو مرتبط :
کنایه ناطق نوری به صدا و سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه سنگین ناطق نوری به احمدی نژاد



اخبار,اخبار سیاسی,کنایه ناطق به احمدی نژاد


 اخبار سیاسی - کنایه ناطق به احمدی نژاد: بیت المال را بدون حساب و کتاب به بقیه بخشیدند، بعد بگوییم فعلا مصلحت نیست محاکمه شود چون در راس است و وقتی که رفت بگوییم به مُرده که لگد نمیزنند!

ناطق با بیان نمونه هایی از برخورد امام علی علیه السلام با دزدان بیت المال که «حتی اگر مهریه زنانشان هم کرده باشند باز پس میگیرد»، گفت: اگر حکومت علوی اینست ما چه میکنیم؟

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری رییس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری، نسبت به آنچه «سکوت مصلحت آمیز در برابر فسادهای گذشته» خواند ، انتقاد کرد.

به گزارش انتخاب  ؛ وی در سخنرانی خود در شب بیست و یکم رمضان در مرقد امام (ره) گفت: وقتی بنده ناطق نوری رییسم، وزیرم و خلاف می کنم و بیت المال را بدون حساب و کتاب به بقیه میبخشم، بعد بگویند فعلا مصلحت نیست محاکمه شود چون در راس است و وقتی که رفتم بگویند مُرده و مرده را که لگد نمیزنند پس کی باید به حساب بیت المال مردم برسیم؟

وی با بیان نمونه هایی از برخورد امام علی علیه السلام با دزدان بیت المال که «حتی اگر مهریه زنانشان هم کرده باشند باز پس میگیرد»، گفت: اگر حکومت علوی اینست ما چه میکنیم؟

ناطق نوری با بیان اینکه در حکومت علی (ع)، چیزی به نام «رودربایستی» وجود نداشت، گفت مردم میشنوند فلانی میلیاردها اختلاس کرده فلانی میلیاردها برده و بعد هم از محاکمه خبری نمیشود و مردم در ابهام میمانند.

وی با اشاره به برخی فسادها در تامین اجتماعی و برخی ارگان های دولتی گفت هرکدام از ماها را که درباره ما چیزی میگویند بررسی کنید که معلوم شود کدام راست است کدام دروغ؟

ناطق همچنین نسبت به تملق ترویج شده انتقاد کرد.

وی همچنین نسبت به انعکاس با تاخیر سخنان در تلویزیون انتقاد کرد و گفت: ما وقتی به خانه می رسیم، هنوز صحبت های ما در حال پخش شدن است!

قابل ذکر است، وی هر ساله و در شب های احیا در حرم امام رضا (ع) سخنرانی می کرد که این بار، برخلاف معمول در حرم امام خمینی سخنرانی کرد.

متن کامل تر سخنان وی به زودی منتشر می شود.

 اخبار سیاسی - انتخاب