اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناکامی سارق زن‌نما در سرقت از طلافروشی




اخبار حوادث -  ناکامی سارق زن‌نما در سرقت از طلافروشی

دزد حرفه‌ای که با پوشش زنانه و چهره گریم شده وارد یک طلافروشی در شهر اراک استان مرکزی شده و با شوکر به مرد طلافروش حمله کرده بود، دستگیر شد.

اخبار,اخبار حوادث,سارق زن‌نما


به گزارش جام جم، سرهنگ رضا احمدی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: روز های پایانی آبان امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از سرقت نافرجام طلافروشی اش از سوی یک زن جوان خبر داد.در پی این تماس، ماموران با حضور در محل سرقت، به تحقیق از مرد طلافروش پرداختند.

طلافروش به ماموران گفت، یک زن جوان به عنوان مشتری وارد مغازه اش شده و او طبق خواسته مشتری، چند نمونه از طلاها را روی پیشخوان گذاشته و وقتی قصد برداشتن فاکتور فروش طلاها را داشته، ناگهان مشاهده کرده زن مشتری در حال جمع کردن طلاهای روی پیشخوان است.

حمله زن سارق به طلافروش
وی افزود: در ادامه مشخص شد مرد طلافروش بسرعت سمت پیشخوان می آید که همان موقع زن مشتری از کیفش یک شوکر درآورده و با تهدید از طلافروش می خواهد همه طلا های مغازه را روی پیشخوان بگذارد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی یادآور شد: مرد طلافروش نیز به بهانه آوردن طلاها، زنگ خطر را به صدا درمی آورد و سارق نیز با شوکر به مغازه دارحمله می کند و در این هنگام با صدای کمک خواهی وی، دیگر مغازه داران پاساژ به کمک طلافروش می آیند و سارق نیز در حالی که موفق به سرقت نشده بود، متواری می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، ماموران در بازبینی دوربین مداربسته متوجه شدند سارق زن نبوده، بلکه مردی است که پوشش زنانه دارد. در ادامه رسیدگی به پرونده، ماموران دو روز پیش با اطلاع از این که متهمی که پلیس در تعقیب اوست، سابقه دار است، مخفیگاه وی را شناسایی و او را دستگیر کردند.

شاکی، سارق را شناسایی کرد
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی، وقتی در مواجهه حضوری با شاکی قرار گرفت، مرد طلافروش او را از روی دست ها و طرز راه رفتنش شناخت و گفت او همان سارق زن نمایی بوده که به عنوان مشتری وارد مغازه اش شده بود.

احمدی گفت: به این ترتیب متهم به جرمش اعتراف و عنوان کرد: چند بار به اتهام سرقت روانه زندان شده و پس از آزادی، همراه یکی از دوستانش که او نیز سابقه دار است، سرقت هایشان را که اغلب کیف قاپی و دزدیدن اموال درون خودرو ها بود، از سر گرفته اند. در ادامه دو نفری نیمه شب اموال خانه ای را سرقت کرده اند.

وی افزود: در ادامه مشخص شد، این مرد برای رسیدن به پول بیشتر، تصمیم می گیرد بدون همدستش، از یک طلافروشی سرقت کند و با پوشش زنانه و چهره ای گریم شده به طلافروشی می رود اما هنگام سرقت ناکام می ماند و از ترس دستگیری، بدون این که بتواند طلایی سرقت کند، متواری می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در پی اعتراف متهم، دیگر همدستش نیز دستگیر شد و به همدستی با وی در سرقت وسایل درون خودرو، کیف قاپی و دزدی از یک منزل اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم


ویدیو مرتبط :
سارق آماتور در حال سرقت در طلافروشی بهبهان/ فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن سارق؛ سركرده باند سرقت خودرو





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زن سارق؛ سركرده باند سرقت خودرو

ماموران انتظامی شهرستان كرج در یك عملیات پنج ساعته، موفق به شناسایی و دستگیری هفت نفر از اعضای یك باند سرقت خودرو به سركردگی یك زن در این شهرستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان كرج در این باره گفت: روز گذشته ماموران كلانتری 33 هنگام گشتزنی متوجه خودرویی شدند كه سرنشین آن با دیدن ماموران، خودرو را ترك كرد و پا به فرار گذاشت.

وی گفت: ماموران كه به موضوع مشكوك شده بودند، به تعقیب وی پرداخته و پس از طی مسافتی با رعایت قانون به‌كارگیری سلاح با شلیك تیرهای هوایی، وی را متوقف كردند و در بازرسی بدنی از راننده مقادیری ماده مخدر از نوع شیشه كشف و ضبط كردند.

متهم در بازجویی‌های اولیه عنوان كرد خودرویش دچار نقص فنی شده و با توجه به این‌كه مقادیری مواد مخدر با خود همراه داشته، با دیدن ماموران پا به فرار گذاشته است.

سرهنگ خیرخواهان افزود: با اظهارات ضد و نقیض متهم، وی تحت بازجویی‌های تكمیلی قرار گرفت و راز یك باند بزرگ سرقت خودرو را فاش كرد.

متهم در اعترافاتش گفت: از اعضای یك باند بزرگ سرقت خودروست كه با همدستی سایر اعضای باند در مناطق فردیس، محمدشهر، مشكین‌دشت و شهرك ناز خودروهای پراید سرقت می‌كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرج گفت: در ادامه بازجویی‌ها از این سارق خودرو، مخفیگاه دیگر اعضای باند در محمدشهر شناسایی شد و بلافاصله ماموران كلانتری به محل اعزام و پس از محاصره منطقه در یك عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهمان شدند. وی اضافه كرد: درپی این عملیات چهار عضو دیگر باند سارقان خودرو شامل سه مرد و یك زن را در حال استعمال مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آنجا مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین و همچنین سه دستگاه خودروی سرقتی از نوع پراید را كشف و ضبط كردند.

خیرخواهان در ادامه افزود: با تحقیق از اعضای باند بزرگ سارقان معلوم شد افراد دستگیر شده همگی سابقه‌دار بوده و پس از آزادی از زندان با تشكیل باندی به سركردگی زنی به نام «لعیا » در سطح كرج و مناطق اطراف، خودرو سرقت می‌كنند.

خیرخواهان عنوان كرد: در بازجویی از سركرده باند سارقان مشخص شد كه آنها خودروهای پراید فاقد تجهیزات ایمنی را سرقت و اوراق كرده، سپس قطعات آنها را به فروش می‌رساندند.

وی گفت: در ادامه تحقیقات از سایر اعضای باند مشخص شد متهمان به سرقت از منازل نیز اقدام می‌كردند به این صورت كه سركرده باند ـ لعیا ـ با نقشه قبلی با ایستادن در كنار خیابان، سوار خودروهای مدل بالا شده و با اغفال رانندگان، به منزل آنها رفته و پس از خوراندن آبمیوه مسموم و بی‌هوش كردن صاحبخانه با كمك سایر اعضای باند كه به صورت مخفیانه او را همراهی می‌كردند، لوازم با ارزش و قیمتی منازل را سرقت می‌كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرج تصریح كرد: در ادامه پیگیری‌ها، دو خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و در یك عملیات پلیسی در محمدشهر كرج دستگیر و یك دستگاه خودروی پراید از آنها كشف و ضبط شد.

سرهنگ خیرخواهان خاطرنشان كرد: این عملیات موفقیت‌آمیز در كمتر از پنج ساعت به پایان رسید و با متلاشی شدن این باند بزرگ سرقت، همگی اعضای آن نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند./جام جم آنلاین