اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناو گروه روسیه در بندرانزلی پهلو گرفت


ناوگروه روسیه صبح روز دوشنبه با پیام صلح و دوستی در خزر وارد بندرگاه انزلی شد و از سوی مقامهای رسمی ناوگان شمال و بندرگاه انزلی مورد استقبال قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا: ناوگروه روسیه صبح روز دوشنبه با پیام صلح و دوستی در خزر وارد بندرگاه انزلی شد و از سوی مقامهای رسمی ناوگان شمال و بندرگاه انزلی مورد استقبال قرار گرفت.

سفیر روسیه در ایران در حاشیه این دیدار گفت : این دومین سفر ناوگروه روسیه به ایران است .

' لوان جاگاریان' اظهار کرد : همکاری های بین دو کشور در زمینه های مختلف باید افزایش یابد.

سرکنسول روسیه در گیلان نیز بسط و توسعه روابط در حوزه های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی و نظامی را از اهداف این سفر عنوان کرد .

' ماکسیم بارانف ' خاطرنشان کرد : معتقدیم که مسایل مربوط به دریای خزر و سرنوشت خزر تنها باید توسط پنج کشور حاشیه دریای خزر و بدون مداخله سایر کشورها تعیین شود.

وی بر حسن همجواری بین فدراسیون روسیه و ایران تاکید کرد.

بارانف یاداور شد: در ماه سپتامبر روسای جمهور ایران و روسیه در اجلاس سران با یکدیگر دیدار و در خصوص توسعه روابط در عرصه های مختلف توافق هایی صورت گرفت.

فرمانده این ناوگروه و هیات همراه پس از دیدار با فرمانده ناوگان شمال، استاندار گیلان روز چهارشنبه ایران را به مقصد آذربایجان ترک می کند.


ویدیو مرتبط :
پهلوگیری ناو گروه ایرانی در بندر آستاراخان روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پهلو گیری چند فروند ناو جنگی روسیه در سواحل ایران





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پهلو گیری چند فروند ناو جنگی روسیه در سواحل ایران

فرمانده ناوگان دریایی روسیه در دریای خزر با اعلام خبر پهلو گرفتن چندین فروند ناو روسی در یکی از بنادر ایران گفت: این ناوها در سال 2013 در یكی از بنادر ایران پهلو می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت خبری دولتی آر تی روسیه؛ "سرگئی الکمینسکی" فرمانده ناوگان دریایی روسیه در دریای خزر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اعزام ناوگان جنگی روسیه به سواحل ایران گفت: در حال حاضر در حال تدوین برنامه برای اعزام ناوهای روسی  به یکی از بنادر ایران هستیم كه این امر در سال 2013 محقق خواهد شد.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال كه زمان دقیق سفر ناوهای روسیه به سواحل ایران چه زمانی است،افزود: هنوز زمان دقیق سفر ناوهای روسیه به سواحل ایران مشخص نشده است.   فرمانده دریای روسیه در دریای خزر در انتها به تاریخ قبلی پهلو گرفتن ناوهای روسیه در سواحل ایران كه به سال 2007 بر می‌گردد اشاره كرد و وجود هرگونه روابط رسمی میان ناوگان جنگی دو كشور را رد كرد./باشگاه خبرنگاران