اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نانوایی «هایپر استار» آتش گرفت


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در فروشگاه هایپراستار خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در فروشگاه هایپراستار خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه حریق در فروشگاه هایپراستار ستاد فرماندهی آتش نشانی حوالی ساعت یک آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که در قسمت نانوایی این فروشگاه حریق رخ داده که کارکنان این فروشگاه با استفاده از تجهیزات موجود اقدامات اولیه برای اطفای حریق را آغاز کرده بودند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان اقدام به تخلیه دود از این ساختمان کردند، افزود: یک تن نیز در جریان این حادثه دچار مصدومیت شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است گفت: میزان خسارت این حادثه بالا نبوده است.


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی در هایپر استار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نانوایی بازار در آتش سوخت و دو کارگر نانوایی مصدوم شدند



 

  نانوایی بازار در آتش سوخت

 

نشت گاز از شلنگ فر یک نانوایی سبب آتش گرفتن مغازه و مصدومیت دو کارگر این نانوایی شد.آتش نشانان ایستگاه ۴۷، در ساعت ۱۸ شب گذشته از طریق تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ درجریان آتش سوزی در منطقه بازار قرار گرفتند.

 

نصرالله نفر، فرمانده آتش نشانان در این عملیات گفت: در این آتش سوزی دو کارگر مغازه از ناحیه دست دچار سوختگی شدند که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینكه علت بروز این آتش سوزی، نشت گاز از شلنگ فر بوده است، گفت: آتش نشانان با تجهیزات انفرادی کامل، یک رشته لوله آبدهی و دستگاه تنفسی، آتش سوزی را خاموش کردند.... / خبرگزارى ایسنا