اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نام قسمت پنجم مجموعه Transformers


می‌دانیم که قرار است ساخت فیلم‌های Transformers تا ده سال آینده هم ادامه داشته باشد؛ طوری که فقط قرار است در سه سال آینده، سه فیلم در این مجموعه اکران شود. اسم قسمت بعدی فیلم Transformers در قالب تیزر کوتاهی مشخص شده است. شاید باورتان نشود، اما اسم «تبدیل‌شوندگان» جدید، «آخرین شوالیه» (The Last Knight) است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: می‌دانیم که قرار است ساخت فیلم‌های Transformers تا ده سال آینده هم ادامه داشته باشد؛ طوری که فقط قرار است در سه سال آینده، سه فیلم در این مجموعه اکران شود. اسم قسمت بعدی فیلم Transformers در قالب تیزر کوتاهی مشخص شده است. شاید باورتان نشود، اما اسم «تبدیل‌شوندگان» جدید، «آخرین شوالیه» (The Last Knight) است.

«آخرین شوالیه»، نام قسمت پنجم مجموعه فیلم‌های Transformers

در نگاه اول شاید کمی مجموعه فیلم‌های بتمن «کریستوفر نولان» را به خاطر بیاورید، اما بهتر است سطح انتظارتان را از فیلم تا حد ممکن پایین بیاورید.

مثل چهار قسمت قبلی فیلم Transformers، آخرین شوالیه را هم قرار است «مایکل بی»‌ (Michael Bay) بسازد.

هیچ اطلاعات دیگری از قسمت پنجم تبدیل شوندگان در دست نداریم، اما می‌توانیم در آخر تیزر کوتاه آن، ببینیم که قرار است مراحل تولید آن از ماه آینده‌ی میلادی شروع شود. اکران این فیلم هم برای سال آینده‌ی میلادی در نظر گرفته شده است.


ویدیو مرتبط :
قهوه تلخ مجموعه بیست و پنجم - قسمت هفتاد و پنجم . بخش پنجم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سری جدید مجموعه «قهوه تلخ» چند قسمت است؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سری جدید مجموعه «قهوه تلخ» چند قسمت است؟

ایسنا : خشایار الوند که به همراه امیرمهدی ژوله، نگارش مجموعهٔ «قهوه تلخ» ‌را انجام ‌می‌دهد، درباره توزیع این مجموعه گفت: مجموعهٔ جدید «قهوه تلخ» قرار است در 10 فصل سه قسمتی (در مجموعهٔ 30 قسمت) توزیع شود؛ تا به حال سه فصل از آن توزیع شده و هفت فصل دیگر باقی مانده که توزیع خواهد شد.

الوند خاطرنشان کرد: ‌ نگارش «قهوه تلخ» همچنان ادامه دارد و تصویربرداری در لوکیشن اصلی سریال در حال پیگیری است.

نویسنده «قهوه تلخ» تاکید کرد: داستان «قهوه تلخ» در زمان گذشته ادامه پیدا می‌کند و کاراکتر‌ها دیگر به زمان حال، برنمی‌گردند./ایسنا