اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نام فیلم جدید «ترمیناتور»


آرنولد شوارتزنگر ضمن اعلام اسم فیلم جدید ترمیناتور، اعلام كرد روز اول ماه جولای 2015 بازمی‌گردد.

خبرگزاری مهر: ترمیناتور اصلی یعنی آرنولد شوارتزنگر با استفاده از یک عکس گرفته شده برای اینستاگرام عنوان پنجمین قسمت از این مجموعه فیلم‌ها را که توسط کمپانی پارامونت ساخته می‌شود، اعلام کرد.

آرنولد شوارتزنگر عنوان پنجمین فیلم «ترمیناتور» را اعلام کرد

در این عکس، نیم‌رخی از آرنولد دیده می‌شود که روی صندلی کارگردانی نشسته است و کلمات «Terminator Genisys» پشت صندلی‌اش نوشته شده است. شوارتزنگر از بازیگران و دست‌اندرکاران فیلم برای یک فیلمبرداری فوق‌العاده تشکر کرد و گفت: بسیار چالش‌برانگیز، لذت‌بخش و راضی کننده بود.

شوارتزنگر همچنین اکانت اینستاگرام فیلم را نیز با عنوان @Terminator Genisys در عکس خود تگ کرد. لینک توییت او توسط اکانت تایید شده توییتر کمپانی پارامونت نیز ری‌تویت شد که نشان دهنده رسمی بودن خبر است.

«ترمینیتور جنیسیز» در عین حال كه عنوان عجیبی برای یك فیلم است ارجاعی به یك تكنولوژی بالای تركیبی در مشاركت در مسایل آخرالزمانی و تركیبی از ژنزیز به معنی پیدایش و سیستم است.

در این فیلم کمپانی پارامونت، امیلیا کلارک و جیسون کلارک نقش سارا و جان کانر را بازی می‌کنند. جی کورتنی، مت اسمیت یا همان دکتر هوی سابق، لی بیونگ-هان و جی‌کی‌ سیمونز از دیگر بازیگران این فیلم هستند. الن تیلور مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه آن را لائتا کالوگریدیس و پاتریک لاسیر نوشته‌اند.

کمپانی تهیه اسکای‌دنس متعلق به دیوید الیسون در کنار پارامونت از تهیه‌کنندگان فیلم است. خواهر او، مگان الیسون نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم جدید خواهد بود. این فیلم روز اول ماه جولای سال 2015 اکران می‌شود.


ویدیو مرتبط :
تی هزار در تعقیب ترمیناتور (کلیپ ترمیناتور جینیسز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر فیلم ترمیناتور 3 مفقود شده است+عكس



بازیگر فیلم ترمیناتور 3 مفقود شده است+عكس

"نیك استال "بازیگر نقش جان كانر در فیلم ترمیناتور 3 مفقود شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت مووی تاك؛همسر "نیك استال" بازیگر سی و دو ساله هالیوودی   بازیگر نقش "جان كانر" در فیلم "ترمیناتور 3 "بیان كرده كه همسرش مفقود شده و این خبر را نیز اداره پلیس لس آنجلس تایید كرده است.

بنابراین گزارش؛"رز استال" همسر" نیك استال" مدعی شده كه همسرش را آخرین بار چهارشنبه نهم ماه می دیده است.

رز استال پیش از این در ماه فوریه اسنادی دال بر مصرف مواد مخدر شوهرش را به دادگاه ارائه كرده بود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

منابع آگاه از این امر حكایت دارند كه "نیك استال" اخیرا با رفتن به محله اسكیدرو،از مناطق حاشیه شهر لس آنجلس خود را درگیر امور ناشایستی مثل مواد مخدر كرده است.

این حادثه برای مخاطبان آمریكایی رخداد سال 2005 را یادآوری می كند كه در آن پلیس طی یك عملیات نامحسوس بازیگر هالیوود "برد رن فرو "را به دلیل استفاده از هروئین و متادون در اسكید روو بازداشت كرد.

بازیگر مذكور در سال 2008 در سن 25 سالگی در اثر مصرف مواد مخدر از دنیا رفت./باشگاه خبرنگاران