اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامگذاری بوستانی به نام 175 شهید غواص


رییس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران از نامگذاری بوستان 11 هزار متری در منطقه 18 به نام 175 شهید غواص خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران از نامگذاری بوستان 11 هزار متری در منطقه 18 به نام 175 شهید غواص خبر داد.

مجتبی شاکری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به درخواست جمعی از خبرنگاران برای نامگذاری بوستانی به نام شهدای غواص، گفت: شورای شهر در راستای قدردانی از زحمات این شهدا، دو فوریت نامگذاری معبر و یا بوستان به نام این غواصان را تصویب کرده است.

وی با بیان اینکه بوستان فاقد نامی به متراژ 11 هزار متر مربع در بلوار خلیج فارس منطقه 18 برای نامگذاری به نام شهدای غواص شناسایی شده است، گفت: این بوستان جدیدالاحداث مزین به نام 175 غواص خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر مطهر 175 شهید غواص و 95 شهید گمنام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامگذاری میدانی به نام 175 غواص شهید


رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران از بررسی نامگذاری میدانی به نام 175 غواص شهید عملیات کربلای 4 خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران از بررسی نامگذاری میدانی به نام 175 غواص شهید عملیات کربلای 4 خبر داد.

مجتبی شاکری با اشاره به کشف پیکر 175 غواص عملیات کربلای 4 گفت: با توجه به حماسه‌آفرینی این شهیدان و با توجه به تاثیرگذاری این اتفاق، پیشنهاد نامگذاری معبر و یا میدانی به نام این 175 غواص در کمیته نامگذاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: به پاس زحمات این بزرگواران نامگذاری معبری را به نام این شهیدان درنظر خواهیم داشت.

هفته گذشته سردار"سید محمد باقر‌زاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس که از مرز شلمچه وارد کشور شدند، گفت: پیکرهای 175 تن از شهدایی که وارد کشور شدند متعلق به غواصان جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس است که در عملیات کربلای4 با دستان بسته توسط نیروهای بعثی به شهادت رسیدند.