اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه گستاخانه مقام آمریکایی به هیلاری: آذربایجان را از ایران جدا کنید!



پرده برداری از طرح های آتی آمریکا برای تجزیه ایران

نامه گستاخانه مقام آمریکایی به هیلاری: آذربایجان را از ایران جدا کنید!

«دانا روربکر» نماینده کنگرهٔ آمریکا از ایالت کالیفرنیا ، طی نامه‌ای به هیلاری کلینتون وزیر خارجه این کشور، خواستار حمایت از طرح جدایی استان های آذربایجانی از ایران شد! روربکر، در این نامه نوشت که اکثریت مردم آذربایجان خواستار جدایی از ایران هستند!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب: «دانا روربکر» نماینده کنگرهٔ آمریکا از ایالت کالیفرنیا ، طی نامه‌ای به هیلاری کلینتون وزیر خارجه این کشور، خواستار حمایت از طرح جدایی استان های آذربایجانی از ایران شد!
به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ وی در این نامه که آذربایجان ایران را آذربایجان جنوبی خوانده ، خواستار اتحاد آذربایجان ها شده است!
روربکر، در این نامه خطاب به هیلاری کلینتون نوشت که اکثریت مردم آذربایجان خواستار جدایی از ایران هستند!
این نماینده کنگره در ادامه ی بافته های ذهنی خود اظهار داشته است : بایستی از خواسته های به حق مردم آذربایجان در مبارزه برای استقلال (!) حمایت کرد!
واکنش هیلاری
اما هیلاری کلینتون که مانند این نماینده کنگره آمریکا، حاضر نیست اینچنین صریح طرح های محرمانه کشورش در مورد ایران را رسانه ای کند اعلام کرده است که «ایالات متحده طرفدار اصل تمامیت ارضی است»/انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
کدام مقام های آمریکایی ایران را تهدید به جنگ کردند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای اطلاعات تازه از گفت‌ و گوهای مخفی ایران و آمریکا / دیدار ولایتی با مقام آمریکایی



لوموند مدعی شد:

افشای اطلاعات تازه از گفت‌ و گوهای مخفی ایران و آمریکا / دیدار ولایتی با مقام آمریکایی/ اوباما انتخاب شود، مذاکرات با ایران جان تازه ای می گیرد

نکته عجیب که باعث می شود این خبر بیشتر به دروغ شباهت پیدا کند این است که برخی رسانه های اینترنتی نیز مدعی شده اند که ولایتی اخیراً سفری به آمریکا داشته و طائب رییس سازمان اطلاعات سپاه نیز همراه ولایتی بوده است!

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : در حالی که دولت‌های آمریکا و ایران هر گونه مذاکره میان خود را انکار می‌کنند، رسانه‌های غربی، اطلاعات تازه‌ای را درباره این مذاکرات پنهانی منتشر کرده‌اند.

به گزارش «انتخاب»؛ روزنامه لوموند نوشته که بر اساس اخبار رسیده به این روزنامه فرانسوی، دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی طی سال های اخیر به ویژه در کشور سوئیس در چارچوب آن چه «دیپلماسی موازی» خوانده می شود با یکدیگر گفت وگو کرده اند.

این روزنامه می افزاید که اما هرگز آمریکایی ها در این مذاکرات احساس نکردند که طرف ایرانی شان بتواند تأثیر چندانی بر سطوح عالی تصمیم گیری سیاسی در ایران بگذارد.

لوموند می نویسد که رابرت اینرون، یکی از مقامات دولت آمریکا که در سال 2009 پیشنهاد مبادله اورانیوم غنی شده را به ایران داد، به طور ویژه و مخفی با علی اکبر ولایتی گفت وگو کرده است.

نکته عجیب که باعث می شود این خبر بیشتر به دروغ شباهت پیدا کند این است که برخی رسانه های اینترنتی نیز مدعی شده اند که ولایتی اخیراً سفری به آمریکا داشته و طائب رییس سازمان اطلاعات سپاه نیز همراه ولایتی بوده است!

این روزنامه فرانسوی نتیجه گیری می کند که اگر باراک اوباما دوباره به عنوان رییس جمهوری آمریکا انتخاب شود، ممکن است که مذاکرات این کشور با ایران جان تازه‌ای بگیرد.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»؛ روزنامه نیویورک‌تایمز چند روز پیش خبر داده بود که دولت‌های آمریکا و ایران نسبت به مذاکره مستقیم درباره پرونده هسته‌ای ایران با یکدیگر توافق کرده‌اند.

اما سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا و همچنین علی‌اکبر صالحی، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران این خبر را تکذیب کردند./انتخاب