اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه کمیسیون امنیت ملی به رئیس جمهور



کلمات کلیدی


 اخبار اجتماعی - نامه کمیسیون امنیت ملی به رئیس جمهور

این کمیسیون نامه ای با موضوعات امنیتی و اقتصادی و تاکید بر توسعه بازارچه های مرزی و انسداد مرزها به رییس جمهوری ارسال می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون نامه ای با موضوعات امنیتی و اقتصادی و تاکید بر توسعه بازارچه های مرزی و انسداد مرزها به رییس جمهوری ارسال می کند.

به گزارش خانه ملت، سیدباقر حسینی روز جمعه اظهار داشت: این نامه در کارگروه امنیت این کمیسیون تدوین شده و قرار است هفته آینده به رییس جمهوری ارسال شود.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس با تشریح مفاد و موضوعات نامه کمیسیون امنیت ملی به رییس جمهور، افزود: با توجه به بروز مشکلات امنیتی در استان سیستان و بلوچستان در چند ماه اخیر، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار است در نامه ای به رییس جمهور پیشنهاداتی را برای کاهش مشکلات این استان در حوزه امنیتی و اقتصادی مطرح کند.

حسینی اظهار داشت: در این نامه بر توجه به اقتصاد استان سیستان و بلوچستان به ویژه توسعه بازارچه های مرزی و اشتغالزایی، تامین امنیت مرزها و انسداد مرزها تاکید شده است.

کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس چند هفته گذشته هیاتی را برای بررسی وضعیت امنیتی و مرزی استان سیستان و بلوچستان به این منطقه اعزام کرد که گزارش آن هفته گذشته به کمیسیون ارایه شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در سفر خود به استان سیستان و بلوچستان بر عزم دولت در توسعه این استان تاکید کرد.

سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به مشهد
حسین سبحانی نیا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر اعضای این کمیسیون به مشهد مقدس با هدف بررسی مشکلات امنیتی و مرزی استان خراسان رضوی خبر داد.

به گفته نماینده مردم نیشابور در مجلس، این سفر 6 خرداد انجام می شود و اعضای این کمیسیون در جلسه شورای تامین استان خراسان رضوی حضور می یابند.
اخبار اجتماعی - خانه ملت
 


ویدیو مرتبط :
رئیس کمیسیون امنیت ملی در لبنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه کمیسیون امنیت ملی به رئیس جمهور در انتقاد از نحوه برکناری متکی



 

 

 

نامه کمیسیون امنیت ملی به رئیس جمهور در انتقاد از نحوه برکناری متکی

 

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به این موضوع انتقاد دارد و به عنوان بحث مقدماتی موضوع در کمیسیون مورد بحث قرار گرفت اما برخی اعضا پیشنهاد دادند به صورت نامه ای ،انتقاد اعضای کمیسیون نسبت به نحوه تغییر وزیرامورخارجه به رئیس جمهور اعلام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از طرح برخی اعضای این کمیسیون برای نامه به رئیس جمهور در انتقاد از نحوه برکناری وزیر پیشین امور خارجه خبر داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با تغییر وزیرخارجه با اعلام اینکه این موضوع در هیئت رئیسه مجلس به صورت گذرا مورد بررسی قرار گرفت گفت: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در این خصوص تبادل نظر صورت گرفت و جمع بندی این بود برخوردی که با وزیرامورخارجه انجام شده درست نبود چرا که ایشان در حال ماموریت بود و در آنجا متوجه تغییر خود شده در حالی که در حال مذاکره بوده است.

حسین سبحانی نیا تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به این موضوع انتقاد دارد و به عنوان بحث مقدماتی موضوع در کمیسیون مورد بحث قرار گرفت اما برخی اعضا پیشنهاد دادند به صورت نامه ای ،انتقاد اعضای کمیسیون نسبت به نحوه تغییر وزیرامورخارجه به رئیس جمهور اعلام شود.

گفتنی است هفته گذشته منوچهر متکی که در سفر سنگال به سر می برد طی حکمی از سوی رئیس جمهور برکنار و علی اکبر صالحی به عنوان سرپرست وزارت خارجه منصوب شده بود...../تحلیل:عصرایران