اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه معاون احمدی نژاد به وزیر كشور


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه ای به وزارت کشور خواستار تغییر مسیری خارج از محدوده و مرز باغ گیاه شناسی نوشهر شد و تاکید کرد: توسعه بندر نوشهر باید خارج محدوده باغ گیاه شناسی صورت گیرد.

خبرگزاری مهر: معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه ای به وزارت کشور خواستار تغییر مسیری خارج از محدوده و مرز باغ گیاه شناسی نوشهر شد و تاکید کرد: توسعه بندر نوشهر باید خارج محدوده باغ گیاه شناسی صورت گیرد.

در نامه محمدجواد محمدی زاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به مصطفی محمد نجار وزیر کشور آمده است: مسیر در نظر گرفته شده جهت کمربندی و توسعه بندر نوشهر موجب تخریب گنجینه ارزشمند باغ اکولوژیک نوشهر بعنوان قدیمی ترین مرکز گیاهشناسی کشور و بعنوان اثر طبیعی ملی می گردد.

در این نامه رییس سازمان حفاظت محیط زیست از وزیر کشور خواسته است، به فوریت به استانداری محترم مازندران دستور دهید تا به منظور صیانت از این ذخیره گاه ژنتیک کشور نسبت به تعیین جایگزین مسیر خارج از محدوده و مرز این باغ گیاهشناسی اقدام نماید.  

 گفتنی است، باغ گیاه شناسی نوشهر به مساحت 34.5 هکتار در سال 1333 و پیش از باغ گیاه شناسی ملی در ایران در سال 1347 تاسیس شد و به دلیل اهمیت علمی، پژوهشی و فرهنگی این باغ ،‌در سال 1386 با نام اثر طبیعی و به شماره 17795 در سازمان میراث فرهنگی به ثبت رسیده است.


ویدیو مرتبط :
معاون سیاسی وزیر كشور وارد ارومیه شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه دو وزیر عزل شده به مقام عالی رتبه: پیشنهاد خلع احمدی نژاد و تشکیل ستادی متشکل از رؤسای قوای سه‌گانه



روزنامه دولت مدعی شد:

نامه دو وزیر عزل شده به مقام عالی رتبه: پیشنهاد خلع احمدی نژاد و تشکیل ستادی متشکل از رؤسای قوای سه‌گانه

سایت روزنامه ایران ، دو تصویر تار شده از دو وزیر عزل شده احمدی نژاد منتشر کرده که می توان به راحتی حدس زد این دو پورمحمدی وزیر سابق کشور و منوچهر متکی وزیر خارجه سابق هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

انتخاب : سایت روزنامه ایران وابسته به دولت نوشت: دو وزیر سابق به دنبال خلع اختیارات دولت احمدی‌نژاد هستند.

به گزارش «انتخاب» ؛ سایت روزنامه ایران ، دو تصویر تار شده از دو وزیر عزل شده احمدی نژاد منتشر کرده که می توان به راحتی حدس زد این دو پورمحمدی وزیر سابق کشور و منوچهر متکی وزیر خارجه سابق هستند.

به نوشته این روزنامه ، دو تن از وزیران کلیدی دولت‌های نهم و دهم این نامه را تهیه و تنظیم کرده‌اند و طی روزهای گذشته به یک مقام عالی‌رتبه نظام ارسال کرده‌اند.

این در حالی است که "بازتاب" دلیل انتشار این خبر توسط روزنامه ایران را چنین توصیف کرده است:  این که چرا ارگان دولت اقدام به افشای این خبر کرده، می تواند نشانه این باشد که احتمالا این خبر صحت داشته و امکان پذیرش این درخواست نیز وجود داشته است و حالا افشای خبر می تواند به اصطلاح باعث «سوزاندن»! کل طرح شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

این تصویر مات شده را سایت روزنامه ایران در مورد این خبر منتشر کرده است

متن کامل این خبر دی پی می آید:

در حالی که پروژه هماهنگ و دامنه‌دار سلب اختیارات و مسئولیت‌های رئیس‌جمهور چندی است آغاز شده اخبار واصله به خبرنگار حاکی از تحرک ویژه دو وزیر سابق دولت در این خصوص است.بر این اساس وزرای دو وزارتخانه مهم و حیاتی دولت‌های نهم و دهم که هر دو نیز توسط رئیس‌جمهور از مسئولیت‌های خود عزل شده بودند، طی روزهای گذشته نامه‌ای را خطاب به یکی از مقامات عالی‌رتبه نظام تهیه و تنظیم کرده‌اند که در آن پیشنهاد شده با توجه به وضعیت حساس و بحرانی کشور! ستادی متشکل از رؤسای قوای سه‌گانه و برخی از عقلای دیگر تشکیل و مدیریت مسائل اجرایی را طی یک سال آینده بر عهده گیرد!

بر این اساس دولت عملاً از تمام مسئولیت‌های اجرایی خود خلع شده و عملاً هیچ نقشی در مدیریت کلان کشور نخواهد داشت.این دو وزیر سابق که البته هر دو نیز جزو نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری هستند همچنین با مراجعه به سایر اشخاصی که به هر دلیلی از دولت‌های نهم و دهم جدا شده‌اند از آنها خواسته‌اند در این پروژه خاص همراهی و نامه فوق را امضا نمایند که البته جز در یک مورد با مخالفت سایر افراد روبه‌رو شده‌اند./انتخاب