اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه علی مطهری به معلم دخترش



اخبار,اخبار اجتماعی, علی مطهری

علی مطهری، با ارسال نامه و یک جلد کتاب از معلم دخترش به دلیل تکلیف کم دانش آموزان تشکر کرد.»

این نماینده تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: نامه ذیل را برای معلم دخترم زهرا که در کلاس دوم دبستان ستوده تحصیل می کند نوشتم. نظر به این که شامل نکته تربیتی عمومی بود، انتشار آن را بی فایده ندیدم.

سركار خانم

با اهداء سلام،زهرا در كلاس دوم بسیار با نشاط تر و علاقمندتر به مدرسه است و این امر مرهون روش كار و زحمات سركار عالى است.از این كه بى جهت تكلیف زیاد نمى دهید و در مسابقه با سایر مدارس،بچه ها را تحت فشار بیجا نمى گذارید سپاسگزارم.

 

عجله اى كه برخى براى دانشمند كردن بچه ها دارند معمولاً نتیجه عكس مى دهد و حداكثر بچه هایى با عدم تعادل روانى تحویل جامعه مى دهد كه معمولاً این گونه بچه ها پس از ورود به دانشگاه دچار مشكلات اخلاقى و غیره مى شوند. به هر حال غرض، تشكر از آن معلم گرامى بود.

 

براى شما آرزوى توفیق بیشتر دارم.یك جلد كتاب تعلیم و تربیت در اسلام [اثر استاد شهید مطهرى]اهدا می شود.

اخبار اجتماعی - فرارو


ویدیو مرتبط :
نامه علی مطهری به مقام معظم رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه علی مطهری به معلم دخترش +عکس


علی مطهری در صفحه اینستاگرام خود با تقدیر از روش تدریس معلم دخترش یکی از کتاب های استاد مطهری را به وی هدیه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی مطهری در صفحه اینستاگرام خود با تقدیر از روش تدریس معلم دخترش یکی از کتاب های استاد مطهری را به وی هدیه داد.

علی مطهری از شیوه تدریس معلم دخترش در صفحه اینستاگرام خود تعریف و با هدیه ای از وی تقدیر نمود.

نامه علی مطهری به معلم دخترش +عکس
نامه اى به معلم دخترم زهرا

نامه ذیل را برای معلم دخترم زهرا که در کلاس دوم دبستان ستوده تحصیل می کند نوشتم.

نظر به این که شامل نکته تربیتی عمومی بود، انتشار آن را بی فایده ندیدم.سركار خانم با اهداء سلام، زهرا در كلاس دوم بسیار با نشاط تر و علاقمندتر به مدرسه است و این امر مرهون روش كار و زحمات سركار عالى است.

 از این كه بى جهت تكلیف زیاد نمى دهید و در مسابقه با سایر مدارس،بچه ها را تحت فشار بیجا نمى گذارید سپاسگزارم. عجله اى كه برخى براى دانشمند كردن بچه ها دارند معمولاً نتیجه عكس مى دهد و حداكثر بچه هایى با عدم تعادل روانى تحویل جامعه مى دهد كه معمولاً این گونه بچه ها پس از ورود به دانشگاه دچار مشكلات اخلاقى و غیره مى شوند.

به هر حال غرض، تشكر از آن معلم گرامى بود. براى شما آرزوى توفیق بیشتر دارم.یك جلد كتاب تعلیم و تربیت در اسلام [اثر استاد شهید مطهرى]اهدا می شود.

با تقدیم احترام على مطهرى