اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه عذرخواهی پولادی به هواداران


مهرداد پولادی بعد از اتفاقات کرمان که باعث مصدومیت و از دست دادن بازی با پیکان شد، در نامه ای سرگشاده از مسئولان پرسپولیس و هواداران این تیم عذرخواهی کرده است.

تماشا: مهرداد پولادی بعد از اتفاقات کرمان که باعث مصدومیت و از دست دادن بازی با پیکان شد، در نامه ای سرگشاده از مسئولان پرسپولیس و هواداران این تیم عذرخواهی کرده است.

او گفته هر جریمه ای را می پذیرد اما می خواهد علی کریمی به این باشگاه برگردد و دوباره پیراهن سرخ را بر تن کند. نامه ای که خیلی بی ربط هم به نظر می رسد. پولادی در ابتدای بیانیه با تعریف و تمجید فراوان از محمد رویانیان گفته دفاعی از خود ندارد اما می خواهد بعضی مسائل را با هواداران پرسپولیس در میان بگذارد.

نامه عذرخواهی پولادی به هواداران

 در قسمتی از نامه آمده است: «... خطایی کرده و آنقدر باید شهامت داشته باشم که عواقب آن با بپذیرم. خطایی در مجموعه بزرگ پرسپولیس مرتکب شده ام و می دانم باید مقابل برخورد انضباطی باشگاه تمکین کنم اما پیش از آنکه با هرگونه تنبیهی که حقم است روبرو شوم، از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تک تک هواداران پرسپولیس و البته تمامی مردم شریف ایران (به عنوان بازیکن تیم ملی کشور عزیزم) بابت آنچه در کرمان مرتکب شدم عذرخواهی می کنم. پیش از آنکه قصاص خطای خود را بپردازم امید دارم از من بپذیرند که این آخرین اشتباه من در ادوار زندگی حرفه ای ام خواهد بود. حال آماده برخورد باشگاه محترم پرسپولیس هستم.»

مهرداد پولادی که پس از کنار گذاشتن کریمی همیشه از شماره 8 سرخپوشان حمایت کرده، در این نامه هم دوباره از رویانیان خواست مقدمات بازگشت جادوگر را فراهم کند: «درخواستی عاجزانه از محمد رویانیان دارد. از آقای رویانیان به عنوان یک سرباز کوچک خواهش می کنم زمینه را برای بازگشت علی کریمی به باشگاه پرسپولیس فراهم کند. درخواست می کنم فرصتی دوباره به یکی از بزرگترین بازیکنان کنونی فوتبال ایران بدهد تا با حضور خودش در تمرینات تیم، باعث افزایش روحیه تیمی و بالا رفتن امیدهای ما برای موفقیت شود. از آقای رویانیان می خواهم هیچ تخفیفی در جریمه و تنبیهات بنده قائل نشود ولی این درخواست عاجزانه ام را در زمینه بازگرداندن نماد تعصب و غیرت به مجموعه پرسپولیس بپذیرند. بازگشت کریمی به پرسپولیس را مانند جریان دوباره خون در رگ های پرسپولیس می دانم و امیدوارم آقای رویانیان این لطف را در حق رگ های پرسپولیس داشته باشند.»


ویدیو مرتبط :
زندگی نامه پولادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی دوباره نکونام و شجاعی از هواداران اوساسونا/ اشتباه کردیم!



 

 

 عذرخواهی دوباره نکونام و شجاعی از هواداران اوساسونا/ اشتباه کردیم!

 

 

در حالی که مسعود شجاعی و جواد نکونام پیش از آغاز رقابت‌های این فصل لالیگا یک بار به دلیل تاخیر چهار روزه خود در تمرین‌های پیش فصل اوساسونا از هواداران این تیم عذرخواهی کرده بودند، سه شنبه دوباره از هواداران اوساسونا در رابطه با این تاخیر خود عذرخواهی کردند.

 

سایت باشگاه اوساسونا گزارش داد، بازیکنان ایرانی این تیم روز سه‌شنبه تصمیم گرفتند که از طریق سایت اوساسونا بار دیگر به خاطر تاخیر چهار روزه در تمرین‌های پیش فصل و انتقادهایی که در طول این ماه‌ها تحمل کرده‌اند از هواداران این تیم عذرخواهی کنند.

سایت رسمی باشگاه اوساسونا در ادامه می نویسد: آنها تصمیم گرفته بودند که در این مورد سکوت خود را نشکنند و به کار خود در اوساسونا ادامه دهند و امیدوار بودند پس از آن که به دلایل غیرفنی جایگاه خود را در ترکیب تیم از دست دادند بار دیگر شرایط به حالت عادی بازگردد.

نکونام و شجاعی سه شنبه از یک مترجم ایرانی استفاده کردند تا بتوانند دیدگاه‌های خود در این زمینه را بهتر بیان کنند تا تاخیر چندروزه‌ی آنها به دست فراموشی سپرده شود و بتوانند بار دیگر حمایت هواداران را به دست آورند.

جواد نکونام درباره تاخیر چند روزه اش در تمرین‌های پیش فصل عنوان کرد: "به اینجا آمده ام تا بار دیگر از هواداران عذرخواهی کنم. نمی خواهم این گونه احساس شود که از باشگاه و از هواداران فاصله گرفته‌ایم. من در تمرین‌های پیش فصل چند روز تاخیر داشتم اما نمی خواهم وارد جزئیات شوم. ما اشتباه کردیم و اکنون هرگونه جریمه‌ی نقدی یا ورزشی را می پذیریم."

نکونام در ادامه افزود:" از هم تیمی‌ها، هیات مدیره باشگاه و همه‌ی هواداران عذرخواهی می کنم. باشگاه قوانین داخلی دارد و هر بازیکنی که اشتباهی مرتکب شود طبق قانون با او برخورد می شود. ما دیر رسیدیم اما عده‌ای می خواهند به دلیل این اشتباه ما را محروم کنند."

نکونام درباره آخرین دیدار اوساسونا در لالیگا که روز یک شنبه برگزار شد، عنوان کرد: "یک شنبه من در مقابل مربی، مدیر و دیگر بازیکنان مورد اعتراض هواداران قرار گرفتم. از هواداران می خواهم اگر احساس می کنند شرایط بهتر شده تشویق کنند و به جای سوت زدن هورا بکشند."

هافبک ایرانی اوساسونا همچنین درباره تصاویر منتشر شده در سایت‌های اینترنتی که این دو بازیکن را در حال لبخند زدن به تصویر کشیده بود، توضیح داد: «از این عکس‌ها اشتباه برداشت شده است. اعتراض هواداران از لحاظ روانی روی کار من تاثیر می‌گذارد و این مساله ما را در مقابل هواداران قرار می‌دهد؛ چیزی که ما اصلا نمی‌خواهیم. ما فصل جدید لالیگا را آغاز کرده‌ایم و هنوز شرایط آن گونه که انتظار داشتیم خوب پیش نرفته است و ما هم به خاطر آن مورد سرزنش قرار گرفته‌ایم. فضای حاکم برای ما بسیار سخت و دشوار است. بیایید انتقادها را فراموش کنیم و خطاها را ببخشیم. ما هم با تمام وجود از تصمیم باشگاه استقبال می‌کنیم.»

نکونام خطاب به هواداران گفت: «هواداران حق دارند که انتقاد کنند چرا که آن‌ها همیشه در کنار تیم بوده‌اند اما این هم درست نیست که کسی را در طول دو یا سه ماه، این گونه مورد انتقاد قرار داد. مساله برای ما کاملا تمام شده و فراموش شده تلقی می‌شود. بیایید این مساله را فراموش کنیم و شادمانی را در زمین مسابقه به تیم برگردانیم. این برای همه خوب خواهد بود. امیدوارم از یکشنبه هفته آینده هیچ حریفی نتواند حتی یک امتیاز از ما بگیرد.»

مسعود شجاعی هم درباره‌ی تاخیر در تمرین‌های پیش فصل گفت: «من و نکونام دیر رسیدیم و به همین دلیل از همه هواداران عذرخواهی می‌کنیم. می‌دانم که این مساله برای هواداران اهمیت زیادی دارد اما به نظر می‌رسد اشخاصی در این بین وجود دارند که می‌خواهند از این تاخیر ما سوء استفاده کرده و کار را به حاشیه بکشند. فکر می‌کنم خطای ما بزرگ‌نمایی شده، همه چیز کمی مسخره به نظر می‌رسد. از هواداران می‌خواهم که خودشان عملکرد ما را مورد قضاوت قرار دهند و به گفته‌های دیگران کاری نداشته باشند. بار دیگر اگر هواداران به دلیل غیبت ما ناراحت شده‌اند، از آن‌ها تقاضای بخشش می‌کنیم.»

در حالی که ممکن است این مسائل برای هر بازیکنی در دنیای فوتبال اتفاق بیافتد، اما مشخص نیست که چرا باشگاه اوساسونا اصرار دارد نکونام و شجاعی بار دیگر از هواداران تیم عذرخواهی کنند. ضمن این که به گفته‌ی نکونام این تاخیر با هماهنگی با باشگاه اوساسونا و برای مذاکره با چند تیم دیگر صورت گرفته بود.../ایسنا