اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه دانش آموزان ایرانی به بان کی مون



اخبار,اخبار اجتماعی , نامه دانش آموزان به بان کی مون

 

اخبار اجتماعی - نامه دانش آموزان ایرانی به بان کی مون

دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به نمایندگی از دانش آموزان سراسر کشور طی نامه ای به بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد، خواسته ها و اهداف خود را از فعالیت های هسته ای به این سازمان اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در متن این نامه خطاب به بان کی مون آمده است: ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این نامه قصد داریم تا خواسته ها و اهداف اصلی خود را به شما اعلام داریم.

نامه می افزاید: شما و ما و تمامی مردم دنیا خوب می دانیم که کشور ما هیچ گاه به دنبال بمب اتمی نبوده و نیست و نخواهد بود.

نامه یادآورشده است: کشور ما به همراه سایر کشورها خواستار برقراری صلح و امنیت پایدار در دنیاست. از این رو نه خود بمب اتمی دارد و نه می خواهد بمب اتمی در دنیا باقی بماند. به همین جهت، ما به نمایندگی از تمامی دانش آموزان ایرانی در این روز مهم خواستار انرژی هسته ای صلح آمیز بدون محدودیت برای تمامی کشورها هستیم.

بر اساس این گزارش، دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پایان، طوماری را در حمایت از دستاوردهای هسته ای به امضا رساندند. 

اخبار اجتماعی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
دانلود پایان نامه:مقایسه دانش آموزان عادی با دانش آموزان عقب مانده ذهنی در یا..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه دانش آموزان ایرانی روی میز بان کی مون



اخبار,اخباراجتماعی,نامه دانش آموزان ایرانی روی میز بان کی مون


 اخباراجتماعی - نامه دانش آموزان ایرانی روی میز بان کی مون

دانش‌آموزان تهرانی به نمایندگی از ۱۲ میلیون دانش‌آموز کشور برای حمایت از مردم و کودکان غزه نامه اعتراضی را تحویل نماینده سازمان ملل دادند.

به گزارش  مهر به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ، جنایات گسترده و وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و دیگر نقاط سرزمین فلسطینی با هدف شکستن دست اتحاد مقاومت در حالی رقم خورد که محافل بین‌المللی کشتار کودکان و مردم مظلوم را با سکوت خود تأیید کردند. دانش آموزان در اعتراض به این حرکت مجامع جهانی نامه ای اعتراض آمیز را به نماینده سازمان ملل در تهران تحویل دادند.

دانش آموزان در این نامه نوشته اند: سازمان‌های بین‌المللی با تحریف حقوق بشر برای رژیم صهیونیستی جهانی را ترسیم کردند که تمام آن برای منافع صهیونیست‌ها رقم می‌خورد. چه زیبا رهبر معظم انقلاب فرمودند ساختار و سازوکار غیر منطقی شورای امنیت ناعادلانه و کاملا غیر دموکراتیک است. این یک دیکتاتوری آشکار و یک وضعیت کهنه و منسوخ و تاریخ مصرف گذشته است

در ادامه این نامه آمده است :با سوء استفاده از همین سازوکار غلط است که آمریکا و همدستانش توانسته‌اند زورگویی‌های خود را در لباس مفاهیم شریف بر دنیا تحمیل کنند. آنها می‌گویند حقوق بشر و منافع غرب را اراده می‌کنند. میگویند دموکراسی و دخالت نظامی در کشور را بجای آن می‌نشانند و می‌گویند مبارزه با تروریست و مردم بی‌دفاع روستاها و شهرها را آماج بمب‌ها و سلاح خود می‌سازند.

 

در نگاه آنها بشریت به شهروندان درجه یک و دو تقسیم می‌شود. رژیم سفاک صهیونیستی با جنایات خود ثابت کرد که با کلاهک‌های هسته‌ای که در اختیار دارد تهدیدی جدی و خطری عمده برای صلح و امنیت جهانی است. کلاهک‌های رژیم صهیونیستی خطری نه برای منطقه که برای دنیا به شمار می‌رود

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای حفظ روحیه استکبارستیزی همه نوجوانان و جوانان آزاده، باشگاه بین‌المللی دانش‌آموزان ضد صهیونیستی را تاسیس کرده تا با انسجام و سازماندهی مناسب بستری برای تحقق کامل جهان بدون صهیونیست فراهم کند

لازم به ذکر است نماینده حاضر در دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران پس از دریافت بیانیه اعتراضی دانش‌آموزان گفت: حتماً این بیانیه را  به نماینده مقیم سازمان ملل ارائه می‌دهم و مطمئن باشید این بیانیه به دفتر مرکزی سازمان ملل ارسال می‌شود.
اخباراجتماعی - مهر