اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه برادر سردار شهید کاظمی به رهبر معظم انقلاب درباره هاشمی



پرویز کاظمی,وزیر اسبق رفاه و تامین اجتماعی

نامه برادر سردار شهید کاظمی به رهبر معظم انقلاب درباره هاشمی

آیت الله هاشمی رفسنجانی این ایام به یاد روزهای ایثار و شهادت قصد عبور از میدان مین را داشته تا حماسه سیاسی مورد نظرمقام معظم رهبری تحقق یابد...

 برادرِ سردار شهید ناصر کاظمی و وزیر اسبق رفاه و تأمین اجتماعی با نگارش نامه ای به حضور رهبر معظم انقلاب ، از ایشان درخواست کرد برای تحقق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری ،  در خصوص حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در این انتخابات ، تدبیر نمایند تا «مردم فهیم و انقلابی ما در روز ٢٤ خرداد حضور اكثریتی خودرا به رخ جهانیان كشیده ورییس جمهور موردنظرخود را انتخاب نمایند.»

پیش از این نیز چهره هایی مانند علی مطهری ، آیت الله حائری و نیز زهرا مصطفوی ، دختر امام(ره) نامه های مشابهی را به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال کرده اند.

متن نامه بدین شرح است:

سلام و درود خدا به حضور مبارك مقام معظم رهبری

«جهت ادامه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و متصل شدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)همیشه سراپا گوش به فرمان امام  ویاران صدیق و مومن امام كه عملا درخدمت انقلاب واسلام عزیزبوده اند باشید»

 

(قسمتی ازوصیت نامه شهیدناصركاظمی كه طبق فرمایش حضرتعالی بااخلاص بود)

برخود لازم دیدم در چنین لحظات سرنوشت سازی كه چشم جهانیان به قدرت اقتدار جمهوری اسلامی دوخته شده تا تحلیل ها و تصمیمات خود ر ابر اساس آن تنظیم نمایند ، این چند سطر را حضور مبارك حضرتعالی ارسال نمایم. 

برخی از فرمایشات حضرتعالی را مطالعه می كردم، به مطالب ذیل كه درخصوص یاردیرینه امام ،انقلاب ومقام معظم رهبری بود برخود كردم:

«... و خدا را شكر كه اراده و رأى ملت عزیز، بار سنگین امانت و مسؤولیت الهى را بر دوش تواناى مردى بزرگ از فرزندان اسلام و حواریّین امام عظیم‌الشّأن، عالمى مجاهد و فقیهى اسلام‌شناس و سیاستمدارى هوشمند و مدیرى درد آشنا و دلسوز قرار داد. شخصیتى كه پرونده‌ى تلاشش در راه خدا و مجاهدتش براى حاكمیت دین و اعلاى كلمه‌ى اسلام، حتّى پیش از نخستین روزهاى شروع نهضت آغاز شده و سرگذشت رنج ها و سختی ها و فعالیت هاى كم‌نظیر را در خود گنجانیده است. چهره‌ى موجّهى كه به بركت حركت در صراط مستقیم انقلاب، همواره امین امام و محبوب امت بوده .

امروز رئیس جمهور ما، از نظر من كه سالیان متمادى است ایشان را مى‌شناسم، یك مجتهد قطعى است. این هم از بركات خدا بر ماست. ما رئیس جمهورى داریم كه از لحاظ درسهاى حوزه‌یى، یك مجتهد و از لحاظ تفكرات اسلامى، یك متفكر سطح بالا با سوابق فراوان است.» 

این کلمات ، فرمایشات حضرتعالی درخصوص ایت الله هاشمی رفسنجانی می باشد كه این ایام به یاد روزهای ایثار و شهادت قصد عبور از میدان مین را داشته تا حماسه سیاسی مورد نظرمقام معظم رهبری تحقق یابد. لذا ضمن عرض تبریك میلاد مولود كعبه، مستدعی است چون همیشه یك باردیگركشتی طوفانی جمهوری اسلامی را به ساحل نجات هدایت نمایید تا مردم فهیم و انقلابی ما در روز ٢٤ خرداد حضور اكثریتی خودرا به رخ جهانیان كشیده و رییس جمهور موردنظرخود را انتخاب نمایند.

كاندیدای ریاست جمهوری

وزیر اسبق رفاه وتامین اجتماعی

برادرشهید ناصركاظمی

پرویزكاظمی

 

/عصر ایران

 

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
نامه برادر سردار شهیدکاظمی به رهبر انقلاب درباره هاشمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو نامه خانواده هاشمی به رهبر معظم انقلاب


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: در خصوص پرونده مهدی هاشمی، 2 نامه از سوی خانواده هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته شد که یک نامه در خصوص قضات این پرونده بود.

تابناک: حجت الاسلام ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: در خصوص پرونده مهدی هاشمی، فضای مسمومی شکل داده بودند.دو نامه از سوی خانواده هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته شد.

یک نامه در خصوص قضات این پرونده بود که دستوری کار می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور دادند بررسی شود که پس از بررسی، مشخص شد این ادعا باطل است.

قضات و بازپرس‌های پرونده گفتند ما براساس واقعیت کار کردیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: یک نامه از سوی عفت مرعشی بود که پاسخ لازم به آن نامه نیز داده شد.