اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه آیةالله سیستانی به مقامات بحرین


مرجعیت عالیقدر دینی عراق نامه اعتراض آمیز خود را در قبال بازداشت «شیخ علی سلمان» تحویل سفیر بحرین داد.

خبرگزاری مهر: نامه اعتراض آمیز «آیت الله سیستانی» مرجع عالیقدر شیعیان عراق درباره لزوم آزادی «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق به سفیر بحرین در بغداد تحویل داده است.

بنابراین گزارش، «شیخ الهمام الحمودی» معاون اول رئیس پارلمان عراق این نامه اعتراضی را به "صلاح المالکی" سفیر بحرین در عراق تحویل داده و وی تعهد کرده که این نامه را سریعا به مقامات منامه برساند.

رژیم آل خلیفه از روز یکشنبه شیخ علی سلمان را بازداشت کرده و مهلت بازداشت وی را نیز جهت آنچه انجام تحقیقات خوانده شده، هفت روز تمدید کرده است. این اقدام با واکنش منفی 33 نهاد حقوق بشری و گروههای اسلامی مواجه شده است.


ویدیو مرتبط :
خودداری مقامات بحرین از محاکمه عوامل تخریب مساجد شیعیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه ویژه پادشاه بحرین به آیت الله سیستانی



پادشاه بحرین با اعطای تابعیت به شیخ حسین میرزا عبدالباقی محمد عبدالرزاق،روحانی شیعه و نماینده آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق در بحرین موافقت کرد.

 

میدل ایست آنلاین در در خبری با عنوان" هدیه پادشاه بحرین به شیعیان"‌نوشت، شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین به مسئولان این کشور توصیه کرد به این روحانی شیعه و اعضای خانواده اش تابعیت بحرینی بدهند.

شیخ حسین میرزا عبدالباقی محمد عبدالرزاق، مشهور به نجاتی، ایرانی الاصل است که پس از رفع مشکلات قانونی در مسیر اخذ تابعیت بحرینی، با درخواست وی و خانواه اش موافقت شد. دو ماه پیش، مسئولان در منامه، از نجاتی و خانواده اش به اتهام دریافت غیر قانونی روادید سفر به بحرین، سلب تابعیت و شرط اعطای تابعیت بحرینی به آنان را طی مراحل قانونی عنوان کرده بود.

برخی از کارشناسان موافقت پادشاه بحرین با تابعیت بحرینی این روحانی شیعه را به وجود اختلاف میان پادشاه و نخست وزیر این کشور عنوان کردندو ابراز داشتند، نخست وزیر بحرین از تندرو هایی است که پیوسته درباره خطر نفوذ ایران در بحرین هشدار می دهد.دفتر آیت الله سیستانی در نجف؛ نجاتی را یکی از مهم ترین نمایندگان این مرجع شیعی در بحرین معرفی کرده است.../آخرین نیوز