اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه‌ای خطاب به قاسم سلیمانی


پیشکسوتان اطلاعات عملیات و تخریب لشکر 41 ثارالله با انتشار میثاق‌نامه‌ای خطاب به سردار قاسم سلیمانی، آمادگی خود را برای دفاع از کشور اعلام کردند.

ایسنا: پیشکسوتان اطلاعات عملیات و تخریب لشکر 41 ثارالله با انتشار میثاق‌نامه‌ای خطاب به سردار قاسم سلیمانی، آمادگی خود را برای دفاع از کشور اعلام کردند.

متن میثاق‌نامه پیشکسوتان اطلاعات عملیات و تخریب لشکر 41 ثارالله که در نشست اخیر در حسینیه شهید کیانی کرمان به امضا شرکت کنندگان رسید به شرح ذیل است:

سردار سرافراز جهان اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی

امروز که حضور شما در صحنه‌های دفاع مقدس از اسلام و آرمان‌های انقلاب لرزه به اندام بدخواهان و مستکبران افکنده و موجب اقتدار امت‌های اسلامی و افتخار ایران اسلامی شده‌، ما بازماندگان از قافله شهدا در سلک پیشکسوتان اطلاعات عملیات و تخریب لشکر 41 ثارالله ضمن افتخار سربازی در دوران دفاع مقدس در لوای فرماندهی شما و در سایه انفاس شهدا و امام عزیز سعادت انجام وظیفه را داشته‌ایم‌،امروز هم اعلام می‌کنیم آماده‌ایم تحت فرماندهی امام خامنه‌ای و در کنار شما هر نگاه طماع به این مرز و بوم را در آتشفشان خود دفن نماییم و چنانه مقدورات نظام اجازه اهتمام به امور مسلمین به گام‌های هرچند ناچیز ما را بدهد، سر بیفشانیم.


ویدیو مرتبط :
سخنان سردار قاسم سلیمانی خطاب به اوباما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه سردار قاسم سلیمانی به «حاتمی‌ کیا»


سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پس از دیدن «چ» نامه ای به ابراهیم حاتمی کیا نوشت و در این دل نوشته از ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت این فیلم سینمایی تشکر کرده است.

خبرگزاری مهر: سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی پس از دیدن فیلم سینمایی «چ» ملاحظات و مولفه های فرهنگی خاص این فیلم را تحسین و پیام تبریک خود را به ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت «چ» ابراز کرده و مراتب سپاسگزاری خود را برای ساخت این فیلم سینمایی اعلام کرده است.

سردار قاسم سلیمانی در این نامه به سرفصل هایی درباره شخصیت شهید مصطفی چمران و نگاه حاتمی کیا به این مبارز اشاره کرده است.

فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی از چهره های تاثیر گذار بین المللی جهان اسلام و خاورمیانه است که پس از دیدن فیلم سینمایی «چ» نامه ای به ابراهیم حاتمی کیا نوشته و در این دل‌نوشته نگاه و نظرات خود نسبت به این فیلم را نیز مطرح کرده است.

متن کامل نامه سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی به ابراهیم حاتمی کیا به زودی منتشر می شود.