اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامزد جمهوریخواهان آمریكا : احمدی نژاد از ما متنفر است



 

 

نامزد جمهوریخواهان آمریكا : احمدی نژاد از ما متنفر است

 

" میشل باكمن " یكی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریكا با اشاره به اینكه از مسلمانان متنفر نیست ، مدعی شد كه این محمود احمدی نژاد است كه از یهودیان ، اسراییل و نیز آمریكایی ها نفرت دارد .

خانم باكمن شب گذشته در مصاحبه با شبكه خبری فاكس نیوز درباره اظهارات اخیر ران پال یكی دیگر از نامزدهای جمهوریخواه درباره تنفر وی از مسلمانان با رد اظهارات پال گفت :‌" نه من هیچ گاه چنین اظهارات ابلهانه ای نداشته ام . آنچه كه من باور دارم این است كه من آمریكا و مردمانش را دوست دارم و دوست دارم  امنیت ، اقتدار و آزادی مستقر در آن پایدار بماند ."

وی در ادامه مدعی شد :‌" اتفاقا نفرت افكنی واقعی از جانب رییس جمهوری ایران است . او از یهودیان متنفر است . او از یهودیان مستقر در اسراییل نفرت دارد و از مردم آمریكا متنفر است . نفرت اصلی از جانب مقامات ایران است كه به صراحت گفته اند هدفشان محو و نابودی مردم اسراییل و آمریكا است."

باكمن در ادامه مدعی شد :‌" تهدید واقعی این است و من به عنوان رییس جمهوری ایالات متحده ( در صورت انتخاب) تلاش خواهم كرد كه چنین كشوری مجهز به سلاح هسته ای نشود و در كنار متحدانی همچون اسراییل خواهم ایستاد ."

اظهارات باكمن در پاسخ به سخنان ران پال یكی دیگر از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریكا است كه در مصاحبه جمعه شب خود با شبكه " ان بی سی " درباره خانم باكمن گفته بود : او مسلمانان را دوست ندارد او از آنان متنفر است .

اما باكمن با رد این گفته پال مدعی شد :‌" من فكر می كنم تهدید ایران جدی است و این به این معنا نیست كه من از مسلمانان متنفر هستم ."../عصرایران


ویدیو مرتبط :
دروغ گویی نامزد اول جمهوریخواهان علیه احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین موضع آمریكا در قبال سفر احمدی نژاد به لبنان



 

 

تازه ترین موضع آمریكا در قبال سفر احمدی نژاد به لبنان

 

همگام با رییس جمهوری در لبنان/

تازه ترین موضع آمریكا در قبال سفر احمدی نژاد به لبنان

نیویورك - سخنگوی وزارت خارجه آمریكا در جدیدترین اظهار نظر در خصوص سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به لبنان اعلام كرد كه واشنگتن به دقت برنامه های این سفر را زیرنظر دارد.

'فیلیپ كراولی' در جمع خبرنگاران مدعی شد: كشورهایی مانند ایران و گروههایی مثل حزب الله وجود دارند كه سعی می كنند اقتدار دولت ملی در لبنان را تضعیف كنند و ما به امنیت لبنان متعهد هستیم!

سخنگوی وزارت خارجه آمریكا همچنین گفت كه كشور متبوعش به همكاری مستقیم با دولت لبنان ادامه می دهد و افزود: همان طوری كه پیش از این هم گفتیم در خصوص انگیزه ایران و گروه مورد حمایت آن تردیدهای قاطعی داریم !

این بلندگوی دستگاه دیپلماسی آمریكا باردیگر به تكرار حرفهای گذشته در مورد ایران پرداخت و گفت : ایران باید با جامعه بین المللی در خصوص موضوعات گوناگون و نگرانیهایی كه ما داریم ارتباط برقرار كند كه یكی از همان موضوعات هدف برنامه اتمی اش است!

از كراولی سئوال شد 'احمدی نژاد روز پنجشنبه به جنوب لبنان می رود ، آیا انتظار دارید تنشها در منطقه افزایش یابد؟ '

كراولی گفت :ما نگرانیهای بسیاری در ارتباط با نقشی داریم كه ایران در حال حاضر در منطقه ایفا می كند و همه با دقت مراقب هر آنچه هستیم كه آقای احمدی نژاد در آنجا انجام می دهد ...../تحلیل:ایرنا