اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامزدی بازیگر انگلیسی با یک راک استار


کایرا نایتلی، بازیگر مطرح انگلیسی روز گذشته خبر نامزدی خود با یک موزیسین را به خبرگزاری ها اعلام کرد. جیمز رایتون، کیبورد نواز گروه موسیقی «Klaxons» است.

تماشا:

کایرا نایتلی، بازیگر مطرح انگلیسی روز گذشته خبر نامزدی خود با یک موزیسین را به خبرگزاری ها اعلام کرد. جیمز رایتون، کیبورد نواز گروه موسیقی «Klaxons» است. 


نایتلی 27 ساله که از اوایل سال گذشته با این نوازنده گروه راک آشنا شده است دیروز خبر نامزدی رسمی را اعلام کرد. البته کایرا قبل از این چند سالی با روپرت فرزند بازیگر فیلم «غرور و تعصب» به کارگردانی جو رایت، نامزد بود که این نامزدی به ازدواج ختم نشد.

کایرا نایتلی و نامزدش جیمز رایتون درمورد نحوه برگزاری مراسم خواستگاری و تصمیمات شان برای مراسم عروسی، هیچ توضیحی به خبرنگاران نداده اند.

کایرا در حال حاضر منتظر اکران پروژه بعدی سینمایی خود به نام «به دوستان بچسبید تا آخر دنیا» به کارگردانی لورن اسکافاریناست. از کارهای قبلی نایتلی می توان به فیلم های «دزدان دریایی کارائیب»، «کافره»، «دومینو» که به کارگردانی کارگردان مطرح سینمای جهان تونی اسکات ساخته شده بود و بسیاری دیگر از فیلم های مطرح سینمای جهان اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
شکایت بازیگر هالیوود از شرکت راک استار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیلی استار: ورود 200 کماندوی انگلیسی به سوریه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ورود 200 كماندوی انگلیسی به همراه نیروهای ام.آی.6 و سیا به سوریه

منابع انگلیسی از ورود نزدیك به 200 كماندوی نیروهای ویژه انگلیس و چند كشور دیگر به عمق خاك سوریه به بهانه جمع‌آوری اطلاعات درباره تسلیحات شیمیایی خبر دادند.

روزنامه دیلی استار به نقل از یك كارشناس نظامی انگلیسی كه خواست نامش فاش نشود، نوشت: مقام‌های انگلیسی نزدیك به 200 كماندوی نیروهای ویژه را به عمق خاك سوریه اعزام كرده‌اند كه این نیروها علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات وظیفه دارند سلاح‌های شیمیایی كه از كنترل دولت سوریه خارج می‌شود را تحت نظر گرفته و در صورت امكان آن‌ها را منهدم كنند.

به گفته این منبع انگلیسی علاوه بر نیروهای ویژه انگلیسی سازمان اطلاعات خارجی انگلیس (MI 6) نیز نیروهایی را به داخل سوریه اعزام كرده كه این نیروها نیز كار جمع‌آوری اطلاعات در سوریه را برعهده دارند.

به نوشته این روزنامه، سازمان اطلاعات آمریكا (سیا) و سازمان اطلاعات فرانسه نیز نیروهایی را به منظور رصد اوضاع داخلی سوریه و درگیری‌های جاری به این كشور اعزام كرده‌اند.

به نوشته دیلی استار، هدف اصلی اعزام این نیروها به سوریه مراقبت از سلاح‌های شیمیایی و "غیر متعارف" سوریه است تا در صورتی كه از كنترل دولت خارج شدند، از دستیابی گروه‌های مسلح به آنها جلوگیری شود.

این در حالی است كه كارشناسان نظامی عقیده دارند هدف اصلی از اعزام این نیروها بررسی توان نظامی مخالفان و دولت سوریه برای كمك به مخالفان است./ایسنا