اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامزدهای احتمالی اصولگرایان در سال 96


یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید قالیباف در مسائلی که به وی سپرده شده است خوب عمل می‌کند و بعید می‌دانم بخواهد در انتخابات شرکت کند.

نامه نیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید قالیباف در مسائلی که به وی سپرده شده است خوب عمل می‌کند و بعید می‌دانم بخواهد در انتخابات شرکت کند.

حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا در خصوص فعالیت سیاسی احزاب برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: اصولگرایان همان برنامه‌ و الگویی که برای انتخابات مجلس در پیش گرفتند را باید ادامه بدهند و معتقدم همین کار را هم خواهند کرد.

وی ادامه داد: کارنامه عملکرد دولت یازدهم از طریق رسانه‌ها به دید مردم گذاشته می‌شود تا مردم طبیعتا بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه فعلا گزینه‌ خاصی از سوی اصولگرایان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری مطرح نیست، گفت: اکنون زود است اما معتقدم ائتلاف صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص گزینه‌های احتمالی برای نامزدی ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: آقای قالیباف در مسائلی که به وی سپرده شده است خوب عمل می‌کند و بعید می‌دانم بخواهد در انتخابات شرکت کند.

وی ادامه داد: اما احتمال حضور سعید جلیلی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری بالاست. درست است که در دور قبل 4 میلیون رای آورد اما این بار شرایط فرق می‌کند.

عضو جبهه ایستادگی افزود: بعید می‌دانم در این انتخابات آقای احمدی نژاد بخواهد حضور پیدا کند، این سفرهایی که ایشان می‌رود هم برای رای جمع کردن است، رای جمع کردن برای شخص دیگر.

کنعانی مقدم با بیان اینکه احتمال حضور حدادعادل و محمدرضا باهنر بسیار کم است ،تصریح کرد، افرادی مانند زاکانی و غیره بعید است که بخواهند جلو بیایند، البته برخی برای گرم کردن بازار انتخابات ممکن است حضور پیدا کنند، اما قطعا نه به امید پیروزی.

وی یادآور شد: اصولگرایان باید همان راه گذشته را در پیش بگیرند و بی وقفه آن را ادامه دهند. ائتلاف بهترین و مهمترین کاری است که می‌توانند انجام دهند.


ویدیو مرتبط :
تیوری و نقشه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یوفا نامزدهای بهترین‌های سال را اعلام كرد



 

 

 

یوفا نامزدهای بهترین‌های سال را اعلام كرد

 

یوفا نامزدهای بهترین‌های سال را اعلام كرد

جوایز باشگاهی یوفا که نامزدهای آن از بین بهترین‌های لیگ قهرمانان انتخاب شده‌اند؛ شامل بهترین دروازه‌بان، بهترین مدافع، بهترین هافبک و بهترین مهاجم هستند.

یوفا بنا بر سنت سالیانه نام 12 بازیکن را برای 4 جایزه سالیانه خود اعلام کرد،‌ جوایز باشگاهی یوفا که نامزدهای آن از بین بهترین‌های لیگ قهرمانان انتخاب شده‌اند؛ شامل بهترین دروازه‌بان، بهترین مدافع، بهترین هافبک و بهترین مهاجم هستند.

بازیکنان به وسیله 16 مربی، شانزده تیم راه یافته به لیگ قهرمانان معرفی شده‌اند هر مربی نام فرد منتخب خود را برای هر پست اعلام می‌کند و البته بهترین بازیکن سال باشگاهی یوفا هم در بین انتخاب خواهد شد.

یوفا جایزه بهترین‌ها را در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان در موناکو،4 شهریور به برگزیدگان اهدا می‌کند. ستاره اصلی و بازیکن برگزیده لیگ قهرمانان نیز از بین همین دوازده نفر با آرای مردم انتخاب خواهد شد.

بهترین دروازه‌بان سال

ژولیوسسار(اینتر)، اوگولوریس(المپیک لیون)، ویکتور والدس(بارسلونا)

بهترین مدافع

لوسیو(اینترمیلان)، مایکون(اینتر)، جرارد پیکه(بارسلونا)

بهترین هافبک

چابی ارناندس(بارسلونا)، آرین روبن(بایرن مونیخ)، وسلی اسنایدر(اینتر)

بهترین مهاجم

لیونل مسی(بارسلونا)، وین رونی(منچستریونایتد)، دیه‌گو میلیتو(اینتر)