اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامادری معتاد جان کودک 17 ماهه را بخاطر گریه کردن گرفت + تصاویر



کودک 17 ماهه توسط نا مادری اش به قتل رسید .

خانم " الیسا جونی گوست " 20 ساله اهل "  واشنگتن -امریکا" به اتهام قتل پسر همسرش " درو هتو " 17 ماهه بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس این خانم و نامادری سنگدل  هنگامی که " درو " به همراه پسر او در حال بازی کردن بودند بر سر اسباب بازی با یکدیگر دعوا کردند .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل


برای تنبیه " درو " شروع به کتک زدن او کرد به طوری که با وارد کردن ضربات لگد به شکم کودک و ایجاد جراحت شدید داخلی باعث مرگ " درو " شد .

پلیس در ادامه افزود ؛ پدر قربانی آقای " درک " که برای رفاه زندگی اعضای خانواده اش سخت کار می کرد و حتی به تازگی برای پیشرفت کار خود در دانشگاه برای ادامه تحصیل ثبت نام کرده بود هنگامی که در شب به خانه بازگشت و کودک خود را بیهوش یافت سریعا او را به بیمارستان کودکان در " سیاتل " انتقال داد اما کودک براثر جراحت شدید جان خود را از دست داد و پلیس همسر او را به عنوان متهم بازداشت کرد .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل


پلیس همچنین افزود در بازجویی به عمل آمده از " جونی " مشخص شد که او در حال عصبانیت به کودک حمله کرد و با ضربات لگد به شکم کودک جان او را گرفت و این در حالی است که مشخص شد جنایت کار به مواد مخدر اعتیاد دارد و چند روز قبل از این حادثه ، مبادرت به خودکشی کرده بود.

جنایت کار در توصیف چگونگی این جنایت گفت : هنگامی که " درو " شروع به گریه کرد من او را با لگد به طرف دیگر پرتاب کردم و همچنان که او بیشتر گریه می کرد من هم یشتر او را کتک زدم آنقدر که دیگر بیهوش شد .

" جونی " در حال حاضر در حبس به سر می برد و به پرداخت یک میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد و به زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد .


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
فرار کودک 17 ماهه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر بی رحم کودک 17 ماهه‌اش را با مواد شوینده به قتل رساند+تصاویر



سارا مادر دختر بچه ایست که با حواس پرتی اش منجر به کشته شدن کودکش شد.

 کالین و سارا پدر و مادر دختربچه 17  ماهه ای هستند که به تازگی راه رفتن را یاد گرفته بود.سارا قرص های ماشین ظرفشویی را در مجاورت کودکش که جنی نام دارد ، قرار می دهد تا واکنش او را ببیند.ازآنجاییکه این فرص ها شباهت عجیبی به آبنبات دارد، جنی یکی از آنها را داخل دهانش می گذارد و در همان لحظه بیهوش می شود.

 

اخبار,اخبارحوادث, قتل


بر اساس گزارش پلیس دونلیر ؛ سارا همان لحظه قرص را از دهان جنی خارج می کند، اما به علت مواد شیمیایی بسیاری که در این قرص ها موجود است، جنی همان لحظه بیهوش میشود.اورژانس به سرعت به محل حادثه اعزام میشود و جنی به بیمارستان فوق تخصصی کودکان منتقل میشود و در بخش مراقبت های ویژه بستری میشود، اما پس از گذشت یک هفته به علت مواد تشکیل دهنده ی قرص، جنی جانش را از دست میدهد.

 

اخبار,اخبارحوادث, قتل


پزشک بیمارستان لوردس گفت : سالانه 200 کودک به علت در دسترس بودن مواد شوینده راهی بیمارستان میشوند، اتفاقی که برای جنی افتاد،از بدترین آنها بود.دستگاه تنفسی جنی به شدت آسیب دیده بود و همین عامل مرگ او شد.تولیدکنندگان باید راجع به بسته بندی مواد شوینده تجدید نظر کنندو نه تنها از جذابیت بسته بندی کالاها بکاهند ،بلکه باید ماده تلخی نیز به آنها اضافه کنند که از بروز حوادث این چنینی جلوگیری کند.

 

 گفتنی است؛ سارا به اتهام قتل غیر عمد کودکش دستگیر و بازداشت شدو پس از  از تکمیل پرونده، به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.


 اخبارحوادث - باشگاه  خبر  نگاران