اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناطق‌ نوری نامزد ریاست جمهوری نمی‌ شود


مسئول دفتر حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری اعلام کرد که وی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، کاندیدا نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: در پی انتشار اخباری مبنی بر «احتمال نامزدی حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری در انتخابات آینده»، مسئول دفتر وی اعلام کرد: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود.

حجت‌الاسلام ناطق‌نوری عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز پیش از این نیز در مهر ماه 1383 اعلام کرده بود «من در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نیستم و انشاءالله تا روز قیامت هم برای هیچ انتخاباتی نامزد نخواهم شد».


ویدیو مرتبط :
نامزد ریاست جمهوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عارف گزینه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری/ خاتمی و نوری نامزد نمی‌شوند



عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه به احتمال زیاد محمدرضا عارف کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود، گفت: بعید می دانم خاتمی و نوری برای ریاست جمهوری کاندیدا شوند.

حسن غفوری فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برخی اخبار مبنی بر حضور احتمالی سید محمد خاتمی و عبدالله نوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: بعید می دانم خاتمی و نوری برای ریاست جمهوری کاندیدا شوند.

وی در خصوص کاندیدای اصلی اصلاح طلبان در ریاست جمهوری یازدهم گفت: به احتمال زیاد محمدرضا عارف کاندیدای اصلاح طلبان خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: آقای عارف خود هم اعلام کرده است که به احتمال زیاد نامزد ریاست جمهوری خواهد بود..../مهر