اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناطق‌نوری همچنان به دنبال مجوز!


در حالی که قرار بود کمیسیون اجتماعی هیات دولت روز گذشته(یکشنبه)در مورد اعطای مجوز به ناطق نوری برای شرکت در انتخابات فدراسیون بوکس تصمیم بگیرد، این کمیسیون تشکیل نشد.

ایسنا: در حالی که قرار بود کمیسیون اجتماعی هیات دولت روز گذشته(یکشنبه)در مورد اعطای مجوز به ناطق نوری برای شرکت در انتخابات فدراسیون بوکس تصمیم بگیرد، این کمیسیون تشکیل نشد.

مدت ریاست احمد ناطق نوری بر فدراسیون بوکس 20 بهمن به پایان رسیده و او از آن به بعد هنوز حکم سرپرستی فدراسیون را نگرفته اما کارها را به مانند حدود 24 سال ریاستش انجام می دهد.

مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده اند که افراد بازنشسته برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیونهای ورزشی باید مجوز هیات دولت را داشته باشند که ناطق نوری هم در این باره هفته گذشته گفت که درخواست این مجوز را داده است و در کمیسیون اجتماعی هیات دولت (که قرار بود روز گذشته برگزار شود) این موضوع طرح و مجوز او صادر خواهد شد که گویا این کمیسیون اصلا تشکیل نشده است.

این در حالی است که جلسات این کمیسیون یک هفته در میان برگزار می شود و در جلسه قبلی این کمیسیون هم قرار بود موضوع مجوز ناطق نوری در انتخابات بوکس بررسی شود که در آن جلسه این موضوع مطرح نشد. این هفته هم این جلسه تشکیل نشد تا بحث حضور ناطق نوری در انتخابات بوکس باز هم مبهم تر شود.

مسئولان وزارت ورزش هنوز زمان مشخصی را برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بوکس اعلام نکرده اند.

برای پست ریاست فدراسیون بوکس احمد ناطق نوری - رییس فدراسیون، اکبر احدی – سرمربی تیم ملی بزرگسالان ، عیسی گل محمدی – سرمربی تیم پیوند ساپکو، روح الله حسینی – قهرمان سابق تیم ملی و عارف صفری – مسئول دبیرخانه فدراسیون ثبت‌نام کرده اند. این ثبت نام از بیست و چهارم آذر تا هشتم دی ماه انجام شد.


ویدیو مرتبط :
صحبت های شنیدنی ناطق نوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دولت برای دومین بار به ناطق‌نوری مجوز نداد


کمیسیون اجتماعی دولت برای دومین بار با درخواست مجوز احمد ناطق‌نوری برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس مخالفت کرد.

ایسنا: کمیسیون اجتماعی دولت برای دومین بار با درخواست مجوز احمد ناطق‌نوری برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس مخالفت کرد.

 احمد ناطق‌نوری که به دلیل بازنشسته بودن برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس باید از دولت مجوز بگیرد، تاکنون موفق به دریافت مجوز نشده است.

او برای دومین بار نیز درخواست خود را به دولت ارائه کرد که کمیسیون اجتماعی دولت با درخواست وی مخالفت کرد.

طبق قانون افراد بازنشسته برای شرکت در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی باید از دولت مجوز بگیرند.

دوره چهار ساله احمد ناطق‌نوری در فدراسیون بوکس به اتمام رسیده و وزارت ورزش و جوانان هنوز تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را اعلام نکرده است.