اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناراحتی مظلومی از خنده بازار


پرسپولیسی ها منتظر شوخی خنده بازاری ها با تیپ علی فتح الله زاده و پرویز مظلومی بودند که اتفاقا تقلید صدا و تیپ مدیر و سرمربی استقلال همزمان با هم صورت گرفت.

تماشا: بعد از شوخی با چهره های فوتبالی مثل عادل فردوسی پور، علی دایی، حبیب کاشانی، مصطفی دنیزلی، محمد مایلی کهن و علی کفاشیان در برنامه طنز "خنده بازار"، پرسپولیسی ها منتظر شوخی خنده بازاری ها با تیپ علی فتح الله زاده و پرویز مظلومی بودند که اتفاقا تقلید صدا و تیپ مدیر و سرمربی استقلال همزمان با هم صورت گرفت.



آنها چهره فتح الله زاده را تنها به قصد کنایه زدن به مظلومی بابت القاب سوبله چوبله اش تقلید کردند. جالب اینکه پورمحمدی مدیر شبکه 3 صداوسیما در ویژه برنامه نوروزی خبر داد که پس از شوخی با فتح الله زاده، مدیر استقلال با ارسال نامه ای به شبکه 3 از این کار تشکر کرد و حتی به کارگردان "خنده بازار" توصیه کرد پس از این با نام واقعی ادای او را در بیاورند نه اینکه به او لقب مدیر «تیم فضایی ها» را بدهند.

سیاوش مفیدی، بازیگر این مجموعه طنز تلویزیونی که پیش از این هم نقش چهره هایی مثل محمد مایلی کهن و علی کفاشیان را به خوبی بازی کرده بود، این بار با گریم متفاوتی ایفای نقش پرویز مظلومی را برعهده گرفت. هرچند خنده بازاری ها چهره مظلومی را پیش از زدن سبیل هایش به تصویر کشیدند اما بازیگر نقش مظلومی تمام تلاش خودش را برای تقلید صدا و نوع حرف زدن او هم کرد. با همه این ها، شوخی با القاب مظلومی و حتی مدل موهایش در این برنامه باعث ناراحتی و دلخوری سرمربی استقلال شده است. هرچند مظلومی به نزدیکانش گفته که نه قصد شکایت از این برنامه را دارد و نه دوست دارد با بالا بردن حساسیت نسبت به آن و آیتم هایی که مربوط به اوست برای این برنامه مشکل ایجاد کند اما این انتظار را دارد که خنده بازاری ها هم رعایت برخی از مسائل را کرده و در این آیتم ها یک مقداری تعدیل کنند.

نکته جالب دیگر اینکه شوخی گروه طنز خنده بازار به کارگردانی شهاب عباسی با استقلالی ها در برنامه نوروزی خود، تنها به فتح الله زاده و مظلومی محدود نشد. آنها با اختصاص دادن یکی از آیتم های برنامه 90 درجه به چهره مجتبی جباری، با کاپیتان استقلالی ها هم شوخی کردند. هرچند شاید کنایه زدن به اعتراضات همیشگی جباری و مصدومیت های پیاپی او به سادگی شوخی با مدیر و مربی تیم پشت سر گذاشته نشود.


ویدیو مرتبط :
خنده بازار - پرویز مظلومی در برنامه نود - 9/1/1392

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدل فردوسی پور از خنده بازار رفت



 

بدل فردوسی پور از خنده بازار رفت

 

بازیگر نقش علی دایی و عادل فردوسی پور در برنامه طنز خنده بازار از این مجموعه جدا شد.سامان گوران با تایید خبر جدایی اش از برنامه خنده بازار، به خبرنگار ورزشی برنا گفت: با توجه به شرایطی که وجود داشت، ترجیح دادم از این مجموعه کنار بروم تا آنها بدون من کار خود را ادامه بدهند.

 

وی افزود: عوامل برنامه موافق ادامه حضور من نبودند و به همین دلیل هم از خنده بازار رفتم.

گوران با اشاره به اینکه جدایی اش ربطی به تقلید صدای علی دایی نداشت، گفت: در این مدت فشار زیادی روی من وجود داشت، اما کنار رفتنم ربطی به تقلید حرکات و صدای ورزشی ها ندارد .... / شبکه خبری برنا