اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناراحتی «رضا ضراب» به خاطر «بابک زنجانی»


یک عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه هیچ‌گاه «رضا ضراب» خود را به عنوان شخصی که برای پرداخت بدهی بابک زنجانی اعلام آمادگی کرده، معرفی نکرده است، گفت: رضا ضراب حتی از اینکه نامش در کنار بابک زنجانی برده شود، ناراحت است.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه هیچ‌گاه «رضا ضراب» خود را به عنوان شخصی که برای پرداخت بدهی بابک زنجانی اعلام آمادگی کرده، معرفی نکرده است، گفت: رضا ضراب حتی از اینکه نامش در کنار بابک زنجانی برده شود، ناراحت است.

حمید حسینی که به تازگی برای دیدار با رضا ضراب به ترکیه سفر کرده بود،‌ در پاسخ به سوال «آنا» مبنی بر اینکه آیا فردی که پیش از این درخواست کرده بود بدهی‌های بابک زنجانی را بپردازد «رضا ضراب» است؟ تصریح کرد: رضا ضراب این موضوع را مطرح نکرده و در این مورد نامه‌ای نیز از سوی وی به مقامات ایران ارسال نشده‌ است.

او ادامه داد: رضا ضراب قبلا با بابک زنجانی در حوزه مسائل نفتی قراردادی را منعقد کرده بود که البته این قرارداد به مرحله اجرا در نیامد و نتیجه نداد.

حسینی با بیان اینکه چندی پیش یک تاجر ایرانی در نامه‌ای رسمی خواستار پرداخت بدهی بابک زنجانی شده بود، اظهار کرد: البته به دلیل اینکه فضای ایران در مورد بابک زنجانی بسیار آشفته است، این نامه نیز به جایی نرسید و دیگر از سوی این تاجر پیگیری نشد.


ویدیو مرتبط :
ثروت بابک زنجانی. مستند چگونگی ثروتمند شدن زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا ضراب: بابک زنجانی رئیس من است




اخبار سیاسی - رضا ضراب: بابک زنجانی رئیس من است

تودی زمان ترکیه نوشت: رضا ضراب در اعترافات خود نام رئیس خود را فاش کرده است.

به گزارش تیک ،‌ رضا ضراب در اعترافات خود ب . ز را به عنوان رئیس خود معرفی کرده است که به بابک زنجانی ایرانی ثروتمد و رئیس جنجالی هولدینگ سورینت اشاره دارد.

اخبار ,اخبار سیاسی ,ادعاهای رضا ضراب درباره بابک زنجانی

 

روزنامه هابرتک نیز ادعا کرد که این ایرانی میلیاردر که ضراب از او به عنوان رئیسش یاد می کند با شانس زیادی به چنگ پلیس نیافتاده است.

براساس ایمیل های ردو بدل شده بین ضراب و زنجانی،‌این ایرانی ثروتمند قصد سفر به ترکیه و دیدار با ضراب را در هتلی لوکس در انتالیا در هفته ی گذشته داشته است.



به گفته پلیس بابک زنجانی و رضا ضراب هیچوقت تلفنی صحبت نمی کردند و ارتباطشان فقط از طریق ایمیل بوده است.

براساس این گزارش،‌زنجانی قرار بوده که با استفاده از یک پاسپورت جعلی از طریق بیروت وارد آنتالیا شود، اما او سفر خود را بعد از عملیات پلیس در ترکیه لغو می کند. این روزنامه مدعی شده که ضراب و زنجانی اولین بار سال‌ها پیش در تبریز با یکدیگر ملاقات کردند و ضراب از آن پس برای زنجانی کار می کرده است.

گروهی ویژه در اداره قاچاق و جرائم سازمان یافته پلیس انکارا  فعالیت های ضراب و عواملش را به مدت یکسال زیر نظر داشتند.

در طول این مدت،‌تحقیقات نشان داد که زنجانی رهبر این فساد مالی است.
اخبار سیاسی - تیک