اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ناخواسته» ایران در آلمان


فیلم «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در ادامه حضورهای بین‌المللی‌اش در جشنواره EXGround آلمان در بخش اصلی شرکت می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: فیلم «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در ادامه حضورهای بین‌المللی‌اش در جشنواره EXGround آلمان در بخش اصلی شرکت می‌کند.

Exground Film Festival که یکی از مهمترین فستیوال‌های فیلم‌های مستقل اروپائی است، در تاریخ 13 تا 22 نوامبر (22 آبان تا یکم آذر) هجدهمین دوره خودش را سپری می‌کند و «ناخواسته» به عنوان تنها فیلم ایرانی پذیرفته شده در بخش بین‌الملل این فستیوال است.

جایزه جایزه نقدی 16 هزار دلاری و جایزه‌های غیر نقدی توسط هیات داوران این فستیوال به فیلم‌های برگزیده اهدا خواهد شد.

«ناخواسته» ایران در آلمان

به گفته مرجان علیزاده پخش‌کننده بین‌المللی فیلم «ناخواسته» این فیلم علاوه بر Exground ، در جشنواره‌های دیگری نیز پذیرفته شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

«ناخواسته» در جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه فیلم‌های اول (نگاه نو) مورد تقدیر قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی بود.

این فیلم با با بازی مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده و همچنین ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی بازیگران آن هستند.

این فیلم یک اثر جاده‌ای است و مضمونی درام و عاشقانه دارد.

متن زیر که توسط برزو نیک نژاد درباره فیلم نوشته شده در سایت فستیوال به عنوان خلاصه فیلم آورده شده است:«هر از گاهی اتفاقاتی می‌افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگی‌مان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریزناپذیر است. ما خواسته، کاری می‌کنیم برای دوری از ناخواسته‌های سر زده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می‌خورد با همین ناخواسته‌ها.»


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان ناخواسته|FULL HD|HQ|HD|4K|1080|720|480|ناخواسته|ناخواسته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست وزیر خارجه آلمان از ایران



 

 درخواست وزیر خارجه آلمان از ایران

 

 

متكی در پاسخ به درخواست همتای آلمانی برای اینكه دو تبعه دستگیر شده این كشور مورد لطف و رأفت اسلامی قرار گیرند، گفت كه موضوع این دو در چارچوب قانون و نظام قضایی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

 

به گزارش فارس به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، «گوئیدو وستروله» وزیر خارجه آلمان در حاشیه اجلاس دوستان پاكستان در بروكسل با منوچهر متكی وزیر امور خارجه كشورمان دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه و موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو كرد.

در این ملاقات كه سومین دیدار دو وزیر خارجه طی سال‌های اخیر می‌باشد، بر مفید بودن اینگونه گفت‌وگوها برای درك بهتر مواضع طرفین تأكید شد.

وزرای خارجه با بررسی پیشینه تاریخی مناسبات دو كشور از ایجاد فرصت‌های جدید برای همكاری‌های فیمابین استقبال كردند.

وزیر خارجه آلمان رویكرد جمهوری اسلامی ایران در پذیرش درخواست كشورهای 1+5 برای گفت‌وگو را مثبت و سازنده ارزیابی و ابراز امیدواری كرد این گفت‌وگوها با نگاه به آینده بتواند فرصت‌های جدیدی را مقابل طرفین قرار دهد.

متكی نیز ضمن تشكر از ابتكار وزیر خارجه آلمان برای این دیدار و با اشاره به تاریخ طولانی روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو كشور، اظهار داشت: گفت‌وگوهای رو در رو همواره ابهام زدا و سازنده می‌باشد.

وی اضافه كرد: متاسفانه گروه 1+5 فرصت نیویورك برای گفت‌وگو در سطح وزرا را از دست داد. در عین حال اكتبر یا نوامبر زمان مناسبی برای گفت‌وگو می‌باشد كه در این دیدار باید در تعامل با یكدیگر نسبت به تعیین زمان ملاقات هماهنگی كنند.

در این دیدار وزیر خارجه آلمان با اشاره به دو تبعه آلمانی دستگیر شده كه با روادید گردشگری وارد كشورمان شده و اقدام به فعالیت‌های غیرمتعارف كرده‌اند از وزیر خارجه كشورمان درخواست كرد افراد دستگیر شده مورد لطف و رأفت اسلامی قرار گیرند.

متكی ضمن اشاره به اقدامات غیرحرفه‌ای اتباع فوق اظهار داشت: موضوع آنان در چارچوب قانون و نظام قضایی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.../ فارس