اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناتو: برای جنگ با روسیه آماده ایم!


فرماندۀ نیروهای ناتو در اروپا مدعی شد که آمریکا آماده است در صورت لزوم در اروپا با روسیه بجنگد.

پایگاه خبری شبکه العالم: فرماندۀ نیروهای ناتو در اروپا مدعی شد که آمریکا آماده است در صورت لزوم در اروپا با روسیه بجنگد.

"فیلیپ بریدلاو" در جلسه سنای آمریکا برای بررسی "مقابله با حملات روسیه" در اروپا گفت: "آماده هستیم که در صورت لزوم با روسیه بجنگیم و پیروز شویم."

این ژنرال آمریکایی با این حال تأکید کرد که کشورش تمایلی به جنگ با روسیه ندارد. روسیا الیوم به نقل از بریدلاو افزود: ما خواستار جنگ نیستیم، ولی باید امکانات آن برای ما فراهم باشد و باید تعداد نیروها در اروپا افزایش یابد.

وی همچنین تأکید کرد که دریای سیاه به پایگاهی برای نیروهای روسیه تبدیل شده است. بریدلاو درخصوص روابط ترکیه و ناتو اظهار داشت: ارتباطات نظامی (با آنکارا) همچنان قوی است؛ با این حال آمریکا و ترکیه همیشه و کاملا با یکدیگر توافق نظر ندارد.


ویدیو مرتبط :
مانور نظامی ناتو در لیتوانی مقابله با روسیه جنگ اوکراین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناتو: آماده جنگ با روسیه در اروپا هستیم


ژنرال فیلیپ بریدلاو فرمانده نیروهای ناتو در اروپا گفت که آمریکا آماده جنگ با روسیه در اروپاست.

خبرگزاری مهر: ژنرال فیلیپ بریدلاو فرمانده نیروهای ناتو در اروپا گفت که آمریکا آماده جنگ با روسیه در اروپاست.

بردیلاو در مقابل اعضای کمیته نیروهای مسلح در مجلس نمایندگان آمریکا در جریان بررسی اقدامات برای مقابله با تجاوز روسیه در اروپا افزود: در صورت نیاز ما آماده جنگ با روسیه و پیروزی هستیم.

وی تصریح کرد که دریای سیاه تبدیل به پایگاهی برای نیروهای روسیه شده است.

بریدلاو در مورد روابط ترکیه و ناتو عنوان کرد: تماس های نظامی با آنکارا همچنان ادامه دارد ولی با این وجود آمریکا و ترکیه به صورت کامل و همیشگی در این زمینه توافق ندارند.

گفتنی است فرماندهی نیروهای آمریکا در اروپا ژانویه گذشته استراتژی نظامی جدیدی را برای ایجاد بازدارندگی در مقابل روسیه و حمایت از پیمان ناتو ایجاد کرد.