اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناتو: ایران در پی حمله به روسیه است!



 


ناتو: ایران در پی حمله به روسیه است!

 

 

جهان -دبیرکل سازمان ناتو برای ترغیب مسکو به مخالفت با برنامه هسته‌ای کشورمان مدعی شد که ایران درصدد حمله موشکی به روسیه است

به گزارش شبکه ایران به نقل از بخش فرانسوی زبان خبرگزاری ریانووستی روسیه، "آندرس فوگ راسموسن" دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) جمعه گذشته در بروکسل مدعی شد که امکان هدف قرار گرفتن کشورهای عضو ناتو و روسیه توسط موشک‌های ایران وجود دارد.


وی که تلاش می‌کرد مقامات روسیه را به اتخاذ موضع‌گیری خصمانه علیه ایران تشویق کند،‌ از مقامات کرملین خواست برای مقابله با این حمله احتمالی موشکی، یک "سپردفاعی ضد موشکی" تشکیل دهند.


راسموسن در عین حال به این نکته اشاره کرد که بیش از 30 کشور از جمله ایران یا از توان موشکی برخوردارند یا در حال دستیابی و گسترش توان موشکی خود هستند که می‌توانند کشورهای عضو ناتو و روسیه را هدف حملات خود قرار دهند و برای مقابله با حمله موشکی احتمالی، باید سیستم دفاعی ضد موشکی مستقر شود.

 

دبیرکل ناتو در ادامه ادعاهای خود از مقامات روسیه خواست برای تامین امنیت بیشتر خود، به این مساله بیاندیشند و افزود: بسیار منطقی است که این کشورهای ناتو و روسیه دیگر به موضوع جنگ سرد فکر نکنند و به تهدید مشترک توجه داشته باشند.../جهان


ویدیو مرتبط :
بحران نظامی ناتو - ترکیه در پی سقوط یک جنگنده روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جروزالیم پست: حمله نظامی به ایران نتایج معكوس در پی خواهد داشت



 

 

 

جروزالیم پست: حمله نظامی به ایران نتایج معكوس در پی خواهد داشت

 

روزنامه 'جروزالیم پست' نوشت: حمله نظامی به تأسیسات هسته ای ایران نتایج عكسی در برخواهد داشت.

این روزنامه رژیم صهیونیستی كمی بعد از اینكه 'مائیر داغان' منصب خود را به 'تامیر باردو' به عنوان رییس دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) داد با انتشار مقاله ای نوشت:

اگر اسراییل به تأسیسات هسته ای ایران حمله كند، باید هزینه های سنگینی در زمینه های دیپلماتیك، اقتصادی و نظامی بپردازد.

جروزالیم پست تأكید كرد: در صورت حمله به ایران مقامات ایرانی با حفظ اتحاد ملی خود كه متشكل از اقوام متعدد است به دفاع از خود مقابل اسراییل خواهد پرداخت.

این روزنامه رژیم صهیونیستی در ادامه نوشت: دیدگاه اسراییل با امریكا در خصوص ایران اختلاف زیادی ندارد و تنها اختلاف اساسی در چگونگی درك دو كشور نسبت به خطر ایران است.

جروزالیم پست تأكید كرد: با مطرح نبودن حمله نظامی امریكا علیه ایران تنها راه حل باقی مانده تلاش برای تغییر دیدگاه ایران در مذاكرات است یا اینكه با استفاده از فرصت ها شاید بتوان به راه حل های دیگری برای اجرای این هدف دست یافت.

جروزالیم پست در بخش دیگری از این خبر با اشاره به قدرت حزب الله نوشت: در حال حاضر حزب الله از یك قدرت نظامی برخوردار است كه از توان نظامی90% از كشورهای جهان نیز بیشتر می باشد .