اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نابینایی و فلج دختر ۶ساله توسط نامادری!



 

 

 

 

کودک آزاری, آزار کودک

 

 

  

 

 زنی که متهم است دختر شش‌ساله شوهرش را مورد آزار قرار داده و باعث نابینایی و فلج شدن او شده‌ است برای محاکمه به دادگاه کیفری‌استان فارس معرفی شد. این پرونده شش ماه قبل در شیراز گشوده شد.

 

شرق:گزارش‌دهندگان کودک‌آزاری پرستاران بیمارستانی در شیراز بودند که کار مداوای این دختر را آغاز کرده ‌بودند. این پرستاران به پلیس گفتند: زمانی که دختر شش‌ساله به نام سارا به بیمارستان منتقل شد بیهوش بود.

ما کار مداوا را آغاز کردیم اما وقتی بدن او معاینه شد متوجه آسیب‌دیدگی‌های شدیدی در ناحیه سینه و دستان این کودک شدیم. وقتی از زنی که او را به بیمارستان رسانده ‌بود سوال کردیم چه شده‌، گفت دخترک زمین خورده اما آثار برجای مانده روی بدن او نشان می‌داد او مورد شکنجه قرار گرفته ‌است.

ماموران زن جوان را بازداشت کردند و متوجه شدند این زن نامادری ساراست. او ادعا کرد، نمی‌داند چه اتفاقی برای سارا افتاده و وقتی او را پیدا کرد که دخترک غرق در خون بود.

بررسی‌های پلیسی نشان داد که این زن مدتی قبل با پدر سارا ازدواج کرده‌ و آنها در خانه پدر زن جوان زندگی می‌کنند. آن‌طور که پلیس متوجه شد پدر سارا در شرایط بد مالی قرار داشت و او و همسرش با هم کار می‌کردند و سارا و خواهرش هم با آنها زندگی می‌کردند.

پلیس در ادامه بررسی‌های خود زن جوان را مورد بازجویی قرار داد. او گفت: من و همسرم مدتی بود که با هم ازدواج کرده ‌بودیم. من می‌دانستم او دو دختر دارد و مدتی قبل از ازدواج ما از همسرش جدا شده‌ و مسوولیت بچه‌ها با اوست. به هر حال قبول کرده‌ بودم با او زندگی کنم و برای اینکه مجبور نشویم کرایه خانه بدهیم در خانه پدر من زندگی‌مان را آغاز کردیم و بچه‌ها هم به خانه ما آمدند. سارا دختر کوچک شوهرم بود.

او ادامه ‌داد: روز حادثه برای کار بیرون رفتم. من هم مثل شوهرم کار می‌کردم. وقتی به خانه برگشتم به او گفتم بیا برویم حمام. بعد که وارد حمام شدیم سارا را شستم. می‌خواستم او را بیرون بیاورم که دیدم حوله همراهم نیست. سارا را در حمام گذاشتم و گفتم صبر کن تا از اتاق حوله بیاورم. وارد اتاق شدم، حوله را برداشتم و برگشتم و دیدم که سارا غرق در خون روی زمین افتاده ‌است.

این زن ادامه داد: «باور کنید من نه او را زدم و نه کاری کردم. شاید در وان حمام به زمین افتاده ‌است. بلافاصله بعد از اینکه او را در این وضعیت دیدم به بیمارستان رساندم.»

هرچند این زن ضرب و جرح سارا را انکار کرد، با توجه به مدارک به دست‌آمده قرار مجرمیت برای او صادر و با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری‌استان فارس فرستاده ‌شد.... /  sharghnewspaper.ir


ویدیو مرتبط :
دختر نابینایی که با تمام جان و دل به دنبال علم می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوء استفاده جنسی از دختر ۶ساله برای تامین موادمخدر مادر



سوء استفاده جنسی,رابطه جنسی

 

پلیس «فلوریدا» آمریكا از دستگیری زنی خبر داد كه دخترش را برای خرید موادمخدر به سه مرد فروخت.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پلیس محلی فلوریدا پس از دریافت گزارشی مبنی بر یك مورد كودك آزاری و تجاوز تحقیقات خود را آغاز كرد كه در ادامه بررسی های خود توانست به صحت آن پی ببرد.

به گفته پلیس، این دختر ۶ ساله پیش از این نیز چندین بار مورد تجاوزهای جنسی قرار گرفته بود تا بدین طریق مادرش بتواند هزینه زندگی و خرید موادمخدرش را تامین كند.

بنا بر اعلام پلیس فلوریدا، این زن ۳۵ ساله ابتدا از دست پلیس فرار كرد اما خیلی زود به دام پلیس افتاد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبكه خبری فاكس نیوز، نیروهای پلیس همچنین دو متهم دیگر این حادثه را دستگیر و نفر سوم تحت تعقیب است.... / خبرگزارى ایسنا