اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نابود کردن تبلیغات فلش توسط گوگل


ادوبی فلش هنوز هم در حال از بین رفتن تدریجی است و این برنامه که به زودی از لیست شرکت Adobe نیز خارج خواهد شد حال توسط گوگل تحریم شده است.

وب‌سایت تک فارس - مهدی فوقی: ادوبی فلش هنوز هم در حال از بین رفتن تدریجی است و این برنامه که به زودی از لیست شرکت Adobe نیز خارج خواهد شد حال توسط گوگل تحریم شده است و ۲ شرکت تبلیغات اینترنتی آن را کنارگذاشته اند این خبر در حالی است که شرکت گوگل مخالفا بزرگ این نرم افزار به دلایل امنیتی و ضیعف های زیاد این نرم افزار است.

نابود کردن تبلیغات فلش توسط گوگل

این خبر در یک پست +Google(گوگل پلاس) اعلام شده است. گوگل بیان کرد که اجرای تبلیغات فلش را تا تاریخ ۲ ژانویه سال ۲۰۱۷ به طور کلی متوقف خواهد کرد و دیگر این نرم افزار در تمامی سرویس های تبلیغاتی کنار خواهد رفت و شرکت های تبلیغات اینترنتی نباید از آن استفاده کنند شاید این بهترین رویکرد باشد چرا که این نرم افزار کاری جز دردسر و آسیب های امنیتی مکرر و همچنین استفاده زیادر از پهنای باند را بری کاربران نداشته است و همه سایت های تبلیغاتی موافق از بین رفتن این نرم افزار هستند تا جایی که شرکت بزرگ نرم افزاری ادوبی نام مجموعه فلش خود را به Adobe Animate CC تغییر داد این کار به معنی ترک این نرم افزار و ادامه‌ کار این شرکت با نرم افزاری جدید و شروعی دوباره است.

گوگل به نوبه خود، سال ها است که ابزارهای آگهی HTML5 را ارائه کرده است و در سال گذشته، از HTML5 پخش کننده ی ویدئویی را به طور پیش فرض برای یوتیوب ایجاد کرد و حال قصد دارد از HTML5 برای خارج کردن نرم افزار فلش و سیستم تبلیغاتی بر پایه فلش و همچنین ایجاد این سیستم با کد نویسی نرم افزاری HTML5 استفاده کند که این کار به کمک افرادی که دوست دارند از شر تبلغات اینترنتی مزاحم خلاص شوند بسیار کاربردی است و گوگل امیدوار است با این کار از دست تبلیغات بر پایه فلش خلاص شود.


ویدیو مرتبط :
تبلیغات در گوگل – گوگل ادوردز – گوگل ادز – تبلیغات گوگل – سلکتک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلوگیری از استفاده از نام و تصویر شما در تبلیغات گوگل



تبلیغات گوگل, دکمه‌ی 1+, ترفندهای اینترنتی

گوگل به تازگی تغییراتی در قوانین استفاده از سرویس‌های خود اعمال کرده است. یکی از این تغییرات این است که اگر شما در مورد محصول یا سرویسی از دکمه‌ی 1+ استفاده کنید، گوگل این حق را دارد که در تبلیغات خود یا توصیه‌ی آن محصول یا سرویس به سایر افراد، از نام و عکس شما به عنوان یکی از استفاده‌کنندگان بهره گیرد. البته گوگل قابلیت غیرفعال کردن این امر را نیز فراهم کرده است که در این ترفند روش انجام آن را برای شما بازگو می‌کنیم.

 

بدین منظور:
ابتدا به لینک زیر بروید:

https://plus.google.com/settings/endorsements

اگر از کاربران سرویس گوگل پلاس نیستید ابتدا از شما خواسته می‌شود تا حساب کاربری خود را ارتقا دهید تا پروفایل شما در این شبکه فعال شود.
اگر هم عضو گوگل پلاس هستید مستقیماً به صفحه‌ی مورد نظر هدایت خواهید شد.
اکنون در پایین صفحه تیک گزینه‌ی Based upon my activity, Google may show my name and profile photo in shared endorsements that appear in ads را بردارید و بر روی Save کلیک کنید.
با این کار دیگر از مشخصات شما در تبلیغات گوگل استفاده نخواهد شد.
منبع:tarfandestan.com