اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نابغه سه ساله نقاشی +تصاویر



نابغه سه ساله نقاشی +تصاویر

برای نقاشی کردن تنها نیاز به بوم و رن نیست بلکه مهم تر از آن ها نقاش باید استعداد فراوانی داشته باشد. اگر فردی استعداد نداشته باشد ده ها سال نقاشی کند بازهم پیشرفت نمی کند اما یک کودک سه ساله اگر استعداد داشته باشد می تواند به بزرگترین نقاش دنیا تبدیل شود.


به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بچه ها در سنین پایین توانایی زیادی در نقاشی کردن ندارند، آن ها معمولا تصاویری ساده که بیشتر از طبیعت الهام گرفته اند، می کشند اما در میان همین کودکان ساده نیز گاهی نابغه هایی پیدا می شوند که توانایی خاصی در نقاشی کشیدن دارند.

"آیریس هالمشاو" دختر بچه سه ساله ای است که این روزها به عنوان یک نابغه کوچک در نقاشی جهان شناخته میشود. او با استعدادی که دارد نقاشی های جالبی می کشد و والدینش آن ها را با قیمت های بالا به فروش می رسانند.

 نقاشی کردن,آموزش نقاشی

 این دختر بچه که عاشق بازی با رنگ هاست شاید خودش نمی داند چه نقاشی هایی می کشد اما آنهایی که در این رشته تخصص دارند از او به عنوان یک نابغه یاد می کنند زیرا کارهای او را با افرادی مانند ونگوگ یا پیکاسو مقایسه می کنند.

این دختر انگلیسی حتی به درستی نمی تواند صحبت کند. او برای اولین بار زمانی که مادرش تعدادی گوآش برایش خرید با نقاشی آشنا شد. از آن پس با علاقه خاصی که به رنگ ها پیدا کرده بود نقاشی را ادامه داد و این تبدیل به تنها تفریحش شد.

چندی پیش در یک مزایده یک کلکسیونر، برای دو نقاشی او نزدیک به 3000 پوند پرداخت کرد. بسیاری از کارشناسان این رشته می گویند این کودک در آینده می تواند یکی از نقاشان نامی جهان باشد.

 نقاشی کردن,آموزش نقاشی

  نقاشی کردن,آموزش نقاشی

  نقاشی کردن,آموزش نقاشی

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
بچه سه ساله ،نابغه بیلیارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقاشی‌های سه بعدی + تصاویر



نقاشی‌های سه بعدی + تصاویر
نقاشی «سه بعدی» از جمله هنرهایی است که در این چند سال اخیر پای به عرصه هنر گذاشته است و کسانی‌که در عرصه فعالیت کرده‌اند، موفق شده‌اند، آثار هنری شگفت‌انگیزی خلق کنند.
برای خلق یک اثر هنری نیازی به وسایل پیشرفته و مدرن نیست، بلکه تنها یک ورق کاغذ و یک مداد سیاه برای خلق یک اثر هنری شگفت‌انگیز کافی است.

 نقاشی‌ نقاشی‌های سه بعدی اخبار

 
این کاری است که «فردو » انجام می‌دهد تا با کمک یک ورق کاغذ و یک مداد سیاه نقاشی‌های سه بعدی شگفت‌انگیز و بسیار زیبایی خلق کند. نقاشی‌هایی که با دیدن آنها اینگونه به بیننده القا می‌شود که نقاشی درصدد بیرون جهیدن از صفحه کاغذ است.

 نقاشی‌ نقاشی‌های سه بعدی اخبار

 
فردو در نقاشی‌های خود تلاش می‌کند،‌ از وسایل و ادات روز مره موجود در اطراف خود مانند فنجان، شیشه‌های نوشابه و غیره برای کشیدن نقاشی‌های سه بعدی خود استفاده کند.

 
 نقاشی‌ نقاشی‌های سه بعدی اخبار

 فردو چنان در این هنر مهارت پیدا کرده است که کشیدن هریک از تابلوهایی که در تصویر مشاهده می‌کنید، تنها برای وی بیش از نیم ساعت وقت نمی‌برد. اگرچه برخی آثار وی نیز هفته‌ها و ماه‌ها وقت او را گرفته‌اند.

  نقاشی‌ نقاشی‌های سه بعدی اخبار

 نکته مهم و جالب اینجاست که فردو 18 سال بیشتر ندارد و این هنر را از 15 سالگی آغاز کرده است. هنر کشیدن نقاشی‌های سه بعدی اگرچه هنر جدیدی نیست، اما عرصه‌ای است که جای کار در آن بسیار است. آثاری از این هنرمند را مشاهده می‌کنید:

 نقاشی‌ نقاشی‌های سه بعدی اخبار

نقاشی‌ نقاشی‌های سه بعدی اخبار

نقاشی‌ نقاشی‌های سه بعدی اخبار

نقاشی‌ نقاشی‌های سه بعدی اخبار

 خبرگزاری فارس