اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میهمانان ویژه «خداحافظی طولانی» +عکس


محمود دولت آبادی (نویسنده)، احمد مسجدجامعی (رییس سابق شورای شهر و وزیر ارشاد دولت اصلاحات) و محمد ابراهیم اصغر زاده (فعال سیاسی) به عنوان میهمانان ویژه به تماشای فیلم خداحافظی طولانی در سینمای پردیس آزادی به همراه مردم و عوامل فیلم به تماشای فیلم نشستند .

عصر ایران: محمود دولت آبادی (نویسنده)، احمد مسجدجامعی (رییس سابق شورای شهر و وزیر ارشاد دولت اصلاحات) و محمد ابراهیم اصغر زاده (فعال سیاسی) به عنوان میهمانان ویژه به تماشای  فیلم خداحافظی طولانی در سینمای پردیس آزادی به همراه مردم و عوامل فیلم به تماشای فیلم نشستند .

محمود دولت آبادی پس از تماشای خداحافظی طولانی از بازی متفاوت سعیدآقاخانی ابراز شگفتی كرد و این کار را در مجموع و در مقایسه با فضای حاكم بر سینما و تئاتر امروز ایران پسندید . نویسنده نامدار ایرانی که خود تجربه بازیگری نیز دارد در عین حال به واحد اطلاع رسانی جشنواره سی و سوم فجر گفت: سینمای ایران نیاز به ریتم تندتری در ساخت آثار دارد و "حركت" به عنوان ملزومه سینما باید بیشتر جاری باشد.
 
احمد مسجدجامعی وزیر ارشاد دولت اصلاحات و رییس سابق شورای شهر تهران هم گفت ک فیلم را در فضای درام دوست دارد و اظهار داشت: به لحاظ بازی ها و قصه و در مقایسه با چند فیلم دیگری كه طی این روزهاتماشا كرده « خداحافظی طولانی» را قابل توجه می داند و پسندیده است.

این فیلم به كارگردانی فرزاد موتمن و تهیه كنندگی علی حضرتی روز دوشنبه هم در برج میلاد به نمایش درآمد و نظر اهل رسانه و منتقدان سینمایی را به خود جلب كرد.

سعیدآقاخانی،ساره بیات و میترا حجار بازیگران اصلی فیلم هستند.

دولت آبادی و مسجد جامعی میهمانان ویژه فیلم خداحافظی طولانی (+عکس)

دولت آبادی و مسجد جامعی میهمانان ویژه فیلم خداحافظی طولانی (+عکس)

دولت آبادی و مسجد جامعی میهمانان ویژه فیلم خداحافظی طولانی (+عکس)

دولت آبادی و مسجد جامعی میهمانان ویژه فیلم خداحافظی طولانی (+عکس)

دولت آبادی و مسجد جامعی میهمانان ویژه فیلم خداحافظی طولانی (+عکس)


ویدیو مرتبط :
خداحافظی طولانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ متن ویژه عمران زاده برای خداحافظی اکبرپور از دنیای فوتبال



اخبار,اخبارورزشی,حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده به مناسبت خداحافظی سیاوش اکبرپور از دنیای فوتبال متنی را خطاب به وی منتشر کرد. .

حنیف عمران زاده به مناسبت خداحافظی سیاوش اکبرپور از دنیای فوتبال متنی را خطاب به وی منتشر کرد.

 مدافع میانی استقلال در اینستاگرامش نوشت:

 

بودن كنار تو برای من خاطره بود و افتخار. سیاوش اكبرپور عزیز تمام زحماتی كه در فوتبال كشیدی از یادها نخواهد رفت امیدوارم در دور جدید زندگی ات هم موفق باشی.

اخبار,اخبارورزشی,سیاوش اکبرپور

 

اخبار ورزشی - جام نیوز