اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میمون امدادگر ناجی هم نوعش شد!



اخبار گوناگون - میمون امدادگر ناجی هم نوعش شد!

یک میمون در هند همچون امدادگری ماهر همنوع خود را از مرگ حتمی نجات داد.

 میمون,اخبار,اخبار گوناگون

 

تصاویر این اتفاق نادر از یک ایستگاه قطار در شمال هند تهیه شده است. مسافرانی که در این ایستگاه منتظر رسیدن قطار بودند، ناگهان متوجه سقوط میمونی می شوند که بر اثر راه رفتن بر روی سیم برق، دچار برق‌گرفتگی می شود. در حالی که همه او را مرده می پندارند، یکی از همنوعانش همچون امدادگری ماهر به نجاتش می شتابد. این میمون در مقابل چشمان مسافران در حدود بیست دقیقه با گاز گرفتن و تکان دادن دوست خود، برای احیای او  تلاش می کند.

به دنبال نتیجه ندادن این تلاش ها، میمون ناجی از سر ناامیدی دوستش را به داخل جوی آب می اندازد که ظاهرا آب سرد مفید واقع شده و قربانی جان تازه ای می گیرد.

اخبار گوناگون - واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
نجات میمون به دست هم نوعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: میمون باهوش امدادگر


در رفتاری که بیشتر به انسان ها شباهت دارد، یک میمون به مدت ۲۰ دقیقه برای نجات دوستش که در اثر برق گرفتگی از هوش رفته بود، وقت گذاشت.




صبح بخیر: در رفتاری که بیشتر به انسان ها شباهت دارد، یک میمون به مدت ۲۰ دقیقه برای نجات دوستش که در اثر برق گرفتگی از هوش رفته بود، وقت گذاشت.

به نوشته روزنامه بریتانیایی «دیلی میل»، میمون مصدوم در نتیجه تماس با یکی از کابل‌های برق فشار قوی که در محوطه ایستگاه قطار قرار دارد، برق گرفته شد و در پی آن بی‌هوش در کنار ریل قطار افتاد.

پس از آن، دوستش بی‌درنگ به سمت او رفت و برای به هوش آوردنش تلاش کرده بدین منظور او را تکان می‌داد، در آب می‌انداخت و شاهرگ گردنش را با دهان ماساژ می‌داد.

پس از تلاشی حدودا ۲۰ دقیقه‌ای، میمون برق گرفته به هوش آمده چشم‌هایش را گشود . دوستش شادمان شد و پیش از عبور قطار بعدی، او را به مکانی امن منتقل کرد.

میمون قهرمان تنها به نجات جان دوستش بسنده نکرد بلکه به تلاش‌های خود برای بهبود وضعیت جسمانی دوستش و کاهش دردهای ناشی از برق گرفتگی ادامه داد. 



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دوربین مخفی ترکوندن سیب زمینی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.