اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میلیونر گمشده با خانواده ای تازه پیدا شد



میلیونر گمشده , خانواده تازه میلیونر گمشده
یك میلیونر آلمانی مبتلا به آلزایمر كه از دو سال پیش گمشده بود پیدا شد اما با یك خانواده جدید.
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سودانفو، گابریله و ایولین پس از دو سال پدر گمشده خود را یافتند اما پدر مولتی میلیونر آنها دوباره ازدواج كرده و همسر جدیدش اختیار ثروت او را در دست دارد.
گئورگ لاكسی 86 ساله ساكن شهر دوگندورف مرد میلیونر آلمانی از 15 دسامبر سال  2010 مفقود شده بود. در واقع، هنگام ناپدید شدن گئورگ كه مبتلا به آلزایمر است گاهی اتفاق می افتاد كه اعضای خانواده خود را نشناسد.
گابریله و ایولین دختران وی پس از دو سال رد او را در اتریش پیدا كرده و دریافتند كه پدرشان دوباره ازدواج كرده و زندگی خانوادگی جدیدی تشكیل داده است.
ایولین 61 ساله فقط از طریق كریستا همسر جدید و جوزف پسرش می تواند جویای حال پدرش شود.
كریستا و جوزف به دو دختر گئورگ اطمینان می دهند كه پدرشان با خانواده جدیدش خوشبخت است. به اندازه ای احساس خوشبختی می كند كه بخش اعظم ثروتش را به آنها بخشیده است.
درحال حاضر، كریستا همسر جدید گئورگ حساب های بانكی متعدد پیرمرد ثروتمند را مدیریت كرده و اجاره خانه های لوكس وی را دریافت می‌كند.
گابریله و ایولین می‌گویند كه پدرشان را از آنها ربوده اند. هنوز مشخص نیست كه این دو زن برای اینكه دوباره صاحب پدر و ثروتش شوند دست به چه اقدامی خواهند زد. مترجم: بهرام افتخاری..... /  جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
هلالی:اگر که قبر گمشده پیدا بشه پیدا بشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی دوچرخه گمشده در درخت پیدا می شود!



دوچرخه گمشده یک پسربچه، پنجاه سال بعد به شکل پدیده طبیعی جالبی، در جزیره واشون در ایالت واشینگتن پیدا شد.

مسافرین پس از طی حدود 15 متر به سمت جنگل از بزرگراه واشون و در پشت کافه رستوران محلی Sound به محل بکری می رسند که در حدود دهه پنجاه یک دوچرخه در آنجا گم شد و حالا در داخل درختی جا گرفته است.

در سال 1954 خانم هلن پوز تازه بیوه شده بود که از طرف یکی از همشهریان دوچرخه ای به عنوان هدیه دریافت کرد.

پیدا شدن دوچرخه گم شده , یافتن دوچرخه گم شده در درخت
پوز در گزارشی که در موزه میراث جزیره واشون-موری به نمایش گذاشته است، نوشته بود: «مردم خیلی مهربان و سخاوتمند بودند. به ما یک دوچرخه دخترانه هدیه دادند که طبیعتاً پسر 8 ساله ام، دان، آن را دریافت کرد.»

ولی دان پوز چندان از گشت زدن با این دوچرخه دخترانه در جزیره ای که بین سیاتل و تاکوما واقع شده بود لذت نمی برد. روزی به مادرش گفت که دوچرخه اش را گم کرده و با توجه به اینکه دوچرخه دخترانه بود، تصمیم گرفتند دنبالش نروند.

ده ها سال بعد بود که هلن پوز که اکنون 99 ساله است، بعد از خواندن روزنامه محلی متوجه شد چه اتفاقی برای دوچرخه افتاده است. این دوچرخه 1.5 متر بالاتر از سطح زمین در یک درخت پیدا شد. این درخت به دور دوچرخه رشد کرده بود.

یکی از بازدیدکنندگان می گفت چرخ جلوی آن هنوز می چرخد. این پدیده منبع الهامی برای یک مستند ژاپنی و کتاب "Red Ranger Came Calling” شد.... / bartarinha.ir