اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میلان، پرسپولیس را به خواهری نمی پذیرد؟


جلسه دیروز رویانیان با مدیر باشگاه میلان برگزار نشد. این قرار شاید کنسل شود.

تماشا: جلسه دیروز رویانیان با مدیر باشگاه میلان برگزار نشد. این قرار شاید کنسل شود. یک منبع آگاه در توضیح دلیل لغو جلسه دیروز به تماشا خبر داد: «ایتالیایی ها می گویند ما باید شناخت بیشتری از فرهنگ یکدیگر داشته باشیم.» هر چند که هنوز هم پرسپولیسی ها به برگزاری جلسه امیدوارند

جلسه مدیرعامل پرسپولیس با مسئولان باشگاه میلان لغو شد. محمد رویانیان دیروز قرار بود با یکی از مدیران باشگاه میلان دیداری داشته باشد. او به ایتالیا رفته بود که در این جلسه یک تفاهمنامه با باشگاه میلان امضا کند و پرسپولیس و میلان خواهرخوانده شوند.

مدیرعامل پرسپولیس در چند روز گذشته مانور زیادی روی امضای تفاهمنامه کرده بود و به نظر می رسید همه کارهایش هم انجام شده اما روز گذشته خبر رسید مدیر میلانی در جلسه حاضر نشده و قرار ملاقات دیروز به هم خورده است.

میلان، پرسپولیس را به خواهری نمی پذیرد؟

پیگیری های تماشا از داخل باشگاه به نتیجه چندانی نرسید اما به نظر می رسد که جلسه مورد نظر به دلایل غیرورزشی لغو شده باشد. یک منبع آگاه در این مورد می گوید: «هنوز اطلاعات زیادی در این مورد ندارم اما با شخصی در ایتالیا در این مورد صحبت کرده ام. آنها می گویند باید شناخت بیشتری از طرف ایرانی داشته باشند.»

از قرار معلوم هماهنگی های جلسه رویانیان و این مدیر باشگاه میلانی در حد دیدن بازی میلان و زنیت بوده است. این منبع آگاه مدعی است قرار خواهرخواندگی فقط از طرف مسئولان پرسپولیس مطرح شده است: «رویانیان قرار بوده بازی میلان و زنیت را در ورزشگاه ببیند اما تا جایی که من خبر دارم امضای تفاهمنامه جزو برنامه های میلان نبوده.»

به هر حال نمایندگان پرسپولیس دو روز قبل از بازی مقابل زنیت به میلان رسیدند و جلسه شان هم کنسل شد. باید دید آنها برای دیدن بازی میلان – زنیت منتظر می نشینند یا به کشور دیگری می روند. طبق شنیده ها برنامه مدیر پرسپولیس کمی تغییر کرده و می خواهد قبل از انتشار خبر به کشور دیگری برود.

 اینطور که گفته می شود پرتغال یکی از مقصدهای احتمالی مدیران قرمز است. شاید آنجا یک تفاهمنامه ای، خواهرخواندگی ای امضا کردند. با این همه یک منبع نزدیک به باشگاه تایید می کند که هنوز قرار جلسه کاملا کنسل نشده و ممکن است امروز و فردا قرار دیگری برای ملاقات گذاشته شود.


ویدیو مرتبط :
از میلان تا پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همکاری آث‌میلان با پرسپولیس رسمی شد/ بزرگان فوتبال ‌ایتالیا در تهران



توافق قرمزها با روسونری‌ها در 4 بند

همکاری آث‌میلان با پرسپولیس رسمی شد/ بزرگان فوتبال ‌ایتالیا در تهران

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

باشگاه آث میلان ایتالیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، رسماً موافقت خود را برای همکاری با قرمز‌پوشان اعلام کرد.  به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر سعی کرده‌اند رایزنی‌هایی را با برخی از تیم‌های اروپایی برای همکاری بیشتر داشته باشند. از همین رو چندی پیش تعدادی از مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا به ایران آمدند و بازدیدی را از باشگاه و امکانات قرمز‌پوشان داشتند.

پس از این اتفاق پرسپولیسی‌ها نامه‌ای را به آث میلان ایتالیا دادند و رسما خواستار همکاری بیشتر با این باشگاه بزرگ ایتالیایی شدند.

بندهای توافقنامه باشگاه پرسپولیس با میلان به شرح زیر است:

1_ احداث مدرسه فوتبال زیرنظر باشگاه آث میلان در ایران

2_ برگزاری بازی دوستانه در زمانی که طرفین به توافق برسند. همچنین معرفی لیست کاملی از بزرگان این باشگاه مانند پائولو مالدینی، بار‌ه‌سی، نستا برای حضور در بازی دوستانه در ایران

3_ احداث فروشگاه‌های محصولات دو تیم در ایران و ایتالیا

4_ مقرر شد مسئولان باشگاه پرسپولیس از تاریخ 1 تا 20 آذرماه به ایتالیا سفر کرده و از سن سیرو، ورزشگاه اختصاصی میلان بازدید کنند؛ همچنین دیداری با مسئولان تیم فوتبال آث میلان نیز داشته باشند./فارس