اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میزان خسارت هوای تهران در سال 88



 

 

 

آلودگی هوا

 

 

 

مدیر طرح کاهش آلودگی هوای شهر تهران در سازمان حفاظت محیط زیست گفت:خسارت ناشی از الودگی هوای شهر تهران در سال1380، هفت میلیارد دلار بوده که این رقم در سال 1388 به 11 میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر امی در همایش تخصصی بررسی وضع آلودگی هوا و راهکارهای مدیریت ان که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد با بیان این مطلب افزود: با ادامه وضع موجود در سال 1398 خسارت ناشی از آلودگی هوا در شهر تهران به بیش از 20 میلیارد دلار خواهد رسید.

وی گفت: مرگ و میر افراد بر اثر ذرات معلق موجود در هوا از جمله ازت و گوگرد در سال 1384، 13 هزار و 200 نفر بوده که این رقم هم اکنون به بیش از 100 هزار نفر رسیده است.

مدیر طرح کاهش الودگی هوای تهران با بیان اینکه 4 میلیون خودرو در تهران وجود دارد که دو میلیون ان فاقد استاندارد است افزود: سه خودرو پیکان ، پراید و پژو 30 تا 40 برابر یک خودرو استاندارد الایندگی تولید می کنند.

امی همچنین گفت : 28 تا 30درصد الودگی هوای تهران به موتورسیکلت ها تعلق دارد که هیچ گونه نظارتی بر روند تولید انها وجود ندارد و هیچ استانداردی نیز در مورد انها رعایت نمی شود.

مدیر طرح کاهش الودگی هوای تهران افزود: تدوین برنامه جامع کاهش آلودگی هوای تهران از سال 1375 اغاز شد و قرار بود این برنامه 9 محوری تا پایان برنامه چهارم توسعه در سال 1388 اجرا شود که هنوز اجرا نشده است..../تحلیل:تابناک


ویدیو مرتبط :
اولین اجرای فرزاد فرزین در تهران سال 88

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوری: آرای اعلام شده تا الان ترکیبی از کل کشور بوده و شامل تهران هم می‌شود/بنده از سال 88 خبر ندارم اما ...



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

نوری: آرای اعلام شده تا الان ترکیبی از کل کشور بوده و شامل تهران هم می‌شود

مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور تاکید کرد که تلاش داریم هرچه سریعتر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کنیم.

حسنعلی نوری مدیر‌کل دفتر انتخابات وزارت کشور صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ‌در سال 88 روند اعلام آراء خیلی طبیعی بود یا اینکه در حال حاضر بسیار کند شده است؟ گفت: بنده از سال 88 خبر ندارم اما در حال حاضر اعلام آراء روند طبیعی خود را طی می‌کند چرا‌که آراء در حال حاضر در حال جمع‌آوری در شعب اخذ رای است تا در سیستم تجمیع توسط وزارت کشور اعلام شود.

مدیر‌کل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین افزود: آرایی که تاکنون اعلام شده، ترکیبی از کل کشور است و آرای تهران هم در آن قرار دارد.

نوری در پاسخ به این سوال‌ که آیا قبلا نتایجً کل آراء مشخص شده است که در حال حاضر این آراء را ترکیبی اعلام می‌کنید؟ افزود: سیستم ترتیب ندارد و در هر مجموعه‌ای که شمارش آرا آن به اتمام برسد، در سیستم ثبت و توسط ما اعلام می‌شود.وی همچنین تاکید کرد: اعلام درصد آرای کاندیداها باید براساس آراء ماخوذه باشد نه آراء صحیح.

نوری همچنین گفت: ستاد انتخابات وزارت کشور تلاش دارد ‌نتایج انتخابات ریاست جمهوری را هر‌چه سریعتر اعلام کند./خبرآنلاین