اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میزان جریمه برای رانندگان روزه‌خوار


رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: پلیس اگر راننده‌ای را در ماه رمضان هنگام رانندگی و در حال مصرف دخانیات و یا خوردن مشاهده کند، 20 هزار تومان جریمه می‌کند.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: پلیس اگر راننده‌ای را در ماه رمضان هنگام رانندگی و در حال مصرف دخانیات و یا خوردن مشاهده کند، 20 هزار تومان جریمه می‌کند.

حسین غلامی با اشاره به اینکه موتورسواران متخلف در سطح شهر به بسیاری از حوادث رانندگی منجر می‌شوند، اظهار کرد:  در طی سه ماهه نخست سال جاری 13 هزار موتورسیکلت در سطح شهر اصفهان توقیف و راهی پارکینگ شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به مناسبت‌های مختلف مذهبی برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی اقدام شد، افزود: 43 هزار و 800 دستگاه موتورسیکلت در سال گذشته در اصفهان توقیف شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در نزدیک افطار شاهد پیک شلوغی در خیابان‌های سطح شهر هستیم، تصریح کرد: پلیس راهور شیفت‌های خدمتی خود را در سه بخش صبح تا ظهر، ظهر تا قبل از افطار و افطار تا یک بامداد تغییر داده است.

وی تاکید کرد: پلیس با موتورسیکلت‌ سوارانی که در اطراف حاشیه پارک‌های شهر مزاحمت ایجاد می‌کنند، برخورد می‌کند.

غلامی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: در سه‌ ماهه نخست سال جاری پلیس با 52 راننده متخلف برخورد قانونی کرده است.

وی ادامه داد: همچنین پلیس اگر راننده‌ای را در ماه مبارک رمضان در هنگام رانندگی و در حال مصرف دخانیات و یا خوردن مشاهده کند، 20 هزار تومان جریمه می‌کند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: رانندگان، تست استفاده از مشروبات الکلی می‌شوند و این در حالی است که سال گذشته 256 راننده به دلیل استفاده از مشروبات الکلی 200 هزار تومان جریمه شدند.


ویدیو مرتبط :
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست و چگونه جریمه می کند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت چهار روزه رانندگان برای پرداخت جریمه های رانندگی



 

 

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: رانندگان تنها تا نوزدهم آذر برای پرداخت جریمه های رانندگی و استفاده از بخشش دوبرابری جریمه ها فرصت دارند.

سرهنگ مرتضی دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی جریمه دوبرابر شده رانندگان تا پایان سال ۸۹ بخشیده شده است و رانندگان تنها تا نوردهم آذر برای پرداخت جریمه های خود و استفاده از این مهلت وقت دارند. پس از این تاریخ جریمه های بخشیده شده در تخلفات رانندگان منظور می شود.

وی ادامه داد: از رانندگان می خواهیم برای استفاده از این قانون هرچه سریعتر جرایم رانندگی خود را پرداخت کنند چرا که این مهلت تمدید نمی شود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور افزود: رانندگان بسیاری از این قانون استقبال کرده اند به طوریکه روزانه هزاران نفر جریمه های خود را پرداخت می کنند..../خبرگزارى مهر