اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میزان ثروت خانواده ها زیاد شده است؟


بررسی ها نشان می دهد میزان ثروت خانوارهای ساکن آسیایی شرقی بیش از 30 درصد رشد داشته است.

خبرآنلاین: بررسی ها نشان می دهد میزان ثروت خانوارهای ساکن آسیایی شرقی بیش از 30 درصد رشد داشته است.

گزارش موسسه گروه مشاوره بوستون (Boston Consulting Group) نشان می دهد تعداد میلیونرهای جهان زیاد شده است.

در گزارش موسسه گروه مشاوره بوستون (Boston Consulting Group) آمده که میزان ثروت خانوارهای جهان در سال گذشته به 150 هزار میلیارد دلار رسیده که رشدی 14 درصدی را نشان می دهد. طبق این گزارش ثروت خانوارها در آسیای شرقی بدون درنظر گرفتن ژاپن با رشدی 31 درصدی به 37 هزار میلیارد دلار رسیده است.

در گزارش موسسه بوستون برای برآورد ثروت یک خانوار مواردی مانند پول نقد، سهام، سپرده ها و دیگر دارایی های خانوار در نظر گرفته شده اند اما کسب و کارها، املاک و کالاهای لوکس جایی در این برآورد ندارند. در این گزارش آمده که تقریبا در تمام کشورها بهبود بازار سهم باعث رشد ارزش دارایی های خانوار شده است. رشد ثروت خانوارها در کشوری مانند چین معادل رقم خیره کننده 49 درصد بوده است.

میزان ثروت خانواده ها زیاد شده است؟/ میلیونرهای جهان زیاد شدند


ویدیو مرتبط :
میزان تقسیم ثروت در جهان!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میزان ثروت خانواده ها زیاد شده است؟/ میلیونرهای جهان زیاد شدند



اخبار ,اخبار اقتصادی ,میزان ثروت خانواده ها

 

اخبار اقتصادی - میزان ثروت خانواده ها زیاد شده است؟/ میلیونرهای جهان زیاد شدند

بررسی ها نشان می دهد میزان ثروت خانوارهای ساکن آسیایی شرقی بیش از 30 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرآنلاین، گزارش موسسه گروه مشاوره بوستون (Boston Consulting Group) نشان می دهد تعداد میلیونرهای جهان زیاد شده است.

در گزارش موسسه گروه مشاوره بوستون (Boston Consulting Group) آمده که میزان ثروت خانوارهای جهان در سال گذشته به 150 هزار میلیارد دلار رسیده که رشدی 14 درصدی را نشان می دهد. طبق این گزارش ثروت خانوارها در آسیای شرقی بدون درنظر گرفتن ژاپن با رشدی 31 درصدی به 37 هزار میلیارد دلار رسیده است. در گزارش موسسه بوستون برای برآورد ثروت یک خانوار مواردی مانند پول نقد، سهام، سپرده ها و دیگر دارایی های خانوار در نظر گرفته شده اند اما کسب و کارها، املاک و کالاهای لوکس جایی در این برآورد ندارند. در این گزارش آمده که تقریبا در تمام کشورها بهبود بازار سهم باعث رشد ارزش دارایی های خانوار شده است. رشد ثروت خانوارها در کشوری مانند چین معادل رقم خیره کننده 49 درصد بوده است.

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,میزان ثروت خانواده ها

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین