اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میزان افزایش قیمت بلیت مترو در سال 94


معاون شهردار تهران اعلام کرد: با تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران قیمت بلیت مترو برای سال 94 تنها 50 تومان افزایش یافت .

خبرگزاری ایسنا: معاون شهردار تهران اعلام کرد: با تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران قیمت بلیت مترو برای سال 94 تنها 50 تومان افزایش یافت .

سید جعفر تشکری هاشمی ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورای اسلامی شهر تهران در حمایت از توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت و خدمات رسانی بهتر به شهروندان تهرانی گفت: با وجود افزایش قابل توجه قیمت ها در خدمات و اقلام مصرفی، در راستای حمایت از ناوگان حمل و نقل ریلی قیمت بلیت مترو افزایش قابل توجهی نخواهد داشت.

معاون شهردار تهران بیان کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر تهران در سال آینده به طور متوسط برای هر سفر با مترو تنها افزایش 50 تومانی را شاهد خواهیم بود .

تشکری هاشمی با بیان اینکه به رغم افزایش حداقلی بلیت مترو تلاش می شود خدمات حداکثری در ناوگان ریلی به شهروندان پایتخت ارایه شود، تصریح کرد: ضمن استمرار روند توسعه ایستگاه ها و وخطوط مترو ، سعی ما این است که در خطوط در دست بهره برداری نیز خدمات دهی با سرعت و کیفیت بهتری صورت پذیرد.

براساس گزارش شهرنوشت، وی در ادامه با اشاره به نقش دولت در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: انتظار می رود دولت محترم هم همگام با مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر حمل و نقل ریلی را مورد توجه ویژه قرار دهد و این امکان را به شهرو شهروندان تهرانی بدهد که از مترو به عنوان حمل و نقل برتر و گزینه اول برای تردد در شهر استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
چگونگی میزان وابستگی بودجه سال 94 به قیمت نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات افزایش قیمت بلیت مترو در سال 92


رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر تهران، گفت: نرخ بلیت متروی تهران در سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر تهران، گفت: نرخ بلیت متروی تهران در سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

مزه شکیب با بیان اینکه روز گذشته جلسه کمیسیون عمران درباره افزایش نرخ بلیت مترو در سال ۹۲، برگزار شد، افزود: در این جلسه لایحه پیشنهادی نرخ بلیت متروی تهران در سال آینده بررسی شد که در پایان کمیسیون نسبت به افزایش ۲۰ درصدی رای مثبت داد.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون عمران، کمیسیون تخصصی مباحث تعیین کرایه‌هاست، گفت: قطعا اعضای شورای شهر با این افزایش موافقت می‌کند زیرا ما با بررسی تمامی جوانب نسبت به این درصد افزایش رای مثبت دادیم و افزایش ما منطقی است.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر تهران، با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۲، به افزایش هزینه‌های نگهداشت مترو پرداخت و اظهار کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد که تمامی بلیت‌های مدت دار مترو در سال آینده حذف شود و در سایر بند‌ها نیز افزایش با نرخ ۲۰ درصدی اعمال شود.

شکیب با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما بر این بوده است که مردم تحت فشار نباشند، گفت: شهرداری تهران نیز این میزان افزایش نرخ بیلت را پیشنهاد داده بود که به تایید کمیسیون عمران رسید.

وی اعلام کرد: مترو ناچار است برای تامین هزینه‌های موجود در شرایطی که دولت سهم خود را پرداخت نمی‌کند، هزینه‌های خود را به نوعی تامین کند.