اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میرحسین موسوی به «سی‌سی‌یو» رفت *سند



میرحسین موسوی به «سی‌سی‌یو» رفت *سند

«آخرین گزارش های دریافتی حاکی است، حال عمومی مهندس میرحسین موسوی پس از آنژیو رضایت بخش است و خانم رهنورد نیز در کنار او در بیمارستان به سر می برد.»

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جام سیاسی؛ شبکه های اجتماعی از ساعاتی پیش خبر انتقال مهندس مبرحسین موسوی به بخش مراقبت های ویژه را با قید فوریت منتشر کرده اند.

به نوشته سایت "ندای سبز آزادی" ، نامبرده صبح پنجشنبه در پی عارضه قلبی به بخش «سی‌سی‌یو» در یکی از مراکز تخصصی قلب تهران منتقل شده است. بر اساس این گزارش، خانم "زهرا رهنورد" همسر موسوی، وی را تا بیمارستان همراهی کرده است.

این منبع افزود: «موسوی به‌دلیل «انسداد عروق‌قلبی» تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفته و پس از عمل، به قسمت سی‌سی‌یو منتقل شده و هم اکنون ممنوع الملاقات است.»

سایت ندای سبز آزادی در تکمیل خبر بالا نوشت: «آخرین گزارش های دریافتی حاکی است، حال عمومی مهندس میرحسین موسوی پس از آنژیو رضایت بخش است و خانم رهنورد نیز در کنار او در بیمارستان به سر می برد.»

گفتنی است خبر ابتلای موسوی 71 ساله به عارضه قلبی، هنوز از جانب منابع موثق تأیید نشده است و بعید نیست در آستانه گردهمایی مهم 120 کشور غیرمتعهد در تهران، به منظور تحت الشعاع قرار دادن این اتفاق بزرگ، ساخته و پرداخته شده باشد./سایت جام نیوز

  

 اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
دستگاه سی ان سی گوشه تمیز کن یو پی وی سی اصلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی پروین در سی.‌سی‌.یو بستری شد



 

 

یك منبع لیبیایی: قذافی به جنوب لیبی فرار كرد

 

فارس: پیشكسوت فوتبال كشورمان صبح روز گذشته در بخش سی.‌سی.‌یو بیمارستان رامسر بستری شد.علی پروین در تعطیلات عید نوروز به همراه خانواده‌اش به رامسر سفر كرده است.

 

وی روز گذشته پس از اینكه احساس دردی از ناحیه قفسه سینه خود كرد و دچار مشكلاتی شد از طرف همراهانش سریع به بیمارستان رامسر منتقل گردید سپس با تشخیص پزشكان برای مراقبت‌های ویژه به بخش سی‌.‌سی.‌یو رفت.

پزشك علی پروین در بیمارستان رامسر گفت: وضعیت نسبی او خوب است و آزمایشات اولیه را برای مداوای وی انجام داده‌ایم.

وی افزود:احتمال دارد كه فشار خون علی پروین از حد نرمال گذشته باشد و یا مشكل دیگری از ناحیه قفس سینه داشته باشد كه پس از ارزیابی‌های انجام شده آن را اعلام خواهیم كرد.

پزشك معالج علی پروین در رامسر اعلام كرد كه هنوز تاریخ دقیق مرخص شدن وی از بیمارستان مشخص نیست.../فارس