اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میراث پدر همسر انگیز جنایت داماد/ پایان 45 روز سکوت مرد قاتل



اخبار حوادث - میراث پدر همسر انگیز جنایت داماد/ پایان 45 روز سکوت مرد قاتل

دامادی که برای تصاحب میراث پدر همسرش، دست به جنایت زده بود، پس از 45 روز سکوت لب به اعتراف گشود.

سرهنگ حسنوند بیان داشت: 30 شهریورماه امسال دو نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان دورود به قتل رسیدند و ماموران آگاهی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
 
وی اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان درورد پس از یک ماه کار اطلاعاتی و بررسی زوایای مختلف جنایت به داماد خانواده به نام بهرام 30 ساله مشکوک شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دورود تصریح‌کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر هرگونه جنایت شد و با صحبت‌های ضد و نقیض قصد در گمراه کردن ماموران داشت که تلاش‌های او بی نتیجه ماند و سرانجام با رویارویی مدارک و مستندات پلیس به قتل برادر و خواهرهمسرش اعتراف کرد.
 
به گفته حسنوند، قاتل بی‌رحم انگیزه خود را از این جنایت تصاحب ارث عنوان کرد و سرانجام پس از تکمیل پرونده روانه زندان شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
قتل غم انگیز داماد بختیاری در اثر شلیک شادی پدر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت پایان رابطه پنهانی همسر با مرد مورد علاقه/ جسد شوهر به آتش کشیده شد



اخبار حوادث - جنایت پایان رابطه پنهانی همسر با مرد مورد علاقه/ جسد شوهر به آتش کشیده شد

مرد جوانی که شوهر زن مورد علاقه خود را به قتل رسانده بود پس از جلب رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

چندی پیش رهگذران در خیابان مسعودیه جنازه مردی را دیدند که در حال سوختن بود. آنها خیلی زود ماموران کلانتری را در جریان وقوع این قتل قرار دادند.

ماموران نیز بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند. تحقیقات نشان داد که مردی حدودا 40 ساله خفه شده و جنازه اش به آتش کشیده شده است.

بنابراین موضوع با عنوان قتل از سوی بازپرس بررسی شد. کارآگاهان پس از انجام تحقیقات هویت این مرد به نام مرتضی را شناسایی کردند. در نهایت کارآگاهان جنایی پس از اهراز هویت مقتول، به همسر وی مشکوک شدند و او را مورد بازجویی قرار دادند.

این زن که سعی می کرد خود را بی گناه نشان دهد در نهایت به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم اما به خاطر بچه هایم از او جدا نشدم. پس از آن با مردی به نام حمید آشنا شدم و با او ارتباط برقرار کردم. روز حادثه هم حمید در خانه ما بود که شوهرم از راه رسید. برای همین حمید با گوش کوب به سرش کوبید و بعد از آن او را خفه کرد.

با اعترافات این زن، حمید هم دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد. آنها یکبار در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. حمید در این شعبه به قصاص و همسر مقتول نیز به اتهام معاونت در قتل به 15 سال زندان محکوم شد.

این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شد و در حال اجرا بود که حمید توانست از خانواده اولیای دم رضایت بگیرد. بنابراین صبح امروز او بار دیگر در مقابل هیات قضایی شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ایستاد و اینبار از جنبه عمومی جرم از خود دفاع کرد.
 
وی در این جلسه اظهارات قبلی خود را تکرار کرد. در پایان قضات دادگاه کیفری وارد شور شدند تا حکم نهایی را صادر کنند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران